יום שלישי

|

כ׳ בתשרי תשפ״ה

|

22.10.2024
תוכן פרסומי

"הצעה ללא תחרות": מתחם אינפיניטי בפתח תקווה משנה את כללי המשחק למשקיעי נדל״ן

מי שרוצה לרכוש קרקע שנמצאת בשינוי ייעוד (בשביל לעשות סיבוב משמעותי על הכסף) נתקל באינסוף הצעות מצד משווקים ישראלים. הבעיה היא שקשה מאוד למשקיעים לקבל החלטה מדויקת ולקנות במקום הנכון. מתחם "אינפיניטי על הפארק" נחשב למתחם מהפכני ונמצא בדרך הבטוחה להפוך לסחורה החמה ביותר בשוק הקרקעות הישראלי. יש לכך כמה סיבות טובות
שראל סופר
|

שתפו:

גם בשוק הרווי של קרקעות להשקעה, מתחם "אינפיניטי על הפארק" בפתח תקווה מצליח לבלוט מעל השאר. בזכות

חמישה יתרונות ברורים שהופכים את המתחם ל"חד הקרן" של עולם הקרקעות:

  1. חברת נדל"ן אמיתית ולא משווקי קרקעות

בניגוד לפרסומים השונים שאתם רואים בנוגע לרכישת קרקעות בישראל – כאן מדובר בזרוע השיווקית של חברת נדל"ן אמיתית. כן – כזאת שבונה פרויקטים בגבעתיים, רעננה, רמת גן ורמת השרון ומוסרת מאות יחידות דיור למגורים. המשמעות היא שחברת "קונטמפו" היא גם זאת שמקדמת את ההליך התכנוני על הקרקע, גם יוזמת את הבנייה (שתהיה בעתיד על הקרקע) ולמעשה תלווה את המשקיעים בכל תהליך ההשבחה עד למסירת המפתח. היתרון הזה הוא עצום ואינו מובן מאליו לרוכשי קרקעות בישראל.

  1. העירייה וסטטוס התוכנית

מדובר בעתודת קרקע מטורפת שהעירייה עובדת עליה כבר 20 שנה. העירייה היא היזמית של הפרויקט והמתחם ממוקם בסמיכות לאם המושבות והשכונה החדשה של סגולה. המתחם נמצא בשלב האחרון לפני האישור הסופי לאחר שהתוכנית המפורטת אושרה בוועדה המקומית והומלצה להפקדה במחוזית. הצפי הוא כי תוך 4-5 שנים, לפי דו"ח השמאי תקן 22, התוכנית תאושר סופית והקרקע תהיה זמינה לבניה.

  1. הנסיקה של פתח תקווה 

אז מה תכלס קורה בפתח תקווה? העיר היחידה שבאמת הונגשה לתל אביב עם המטרו הראשון שהושק בישראל. מחירי הנדל"ן עולים והעיר לא מפסיקה להתחדש. מתחם "אינפיניטי על הפארק" צפוי להפוך את העיר לאחת המצליחות והיקרות בישראל. בעוד 10 שנים כשיספרו לכם בדיחה על פתח תקווה – אתם תוכלו לצחוק בחזרה כי רכשתם שם קרקע בדיוק בזמן.

  1. ה"פארק" של גוש דן

באיזור מתוכנן פארק עצום שיהיה פי 3 מגודלו של פארק הירקון. הפארק הולך לשנות את פני האזור וליצור את השילוב המושלם בין כפר לעיר. המגרשים בפרויקט מיועדים לבנייה בסמיכות לפארק וישקיפו עליו. השילוב של הפארק ובנייני היוקרה יצור תו תקן חדש לאיכות החיים בגוש דן.

  1. חישובי הרווח

המגרשים בפרויקט נמכרים היום בשלב הפריסייל במחיר של 319,000 ש"ח ליחידה. האישור של התוכנית צפוי להוביל לרווח של מאות אחוזים רק על רכיב הקרקע. המשקיעים הסובלניים יותר יכולים גם להרוויח הרבה יותר עם התקדמות הבנייה.

הרוכשים מוגנים בהסכם שיתוף המבטיח את ההתקדמות התכנונית על הקרקע לאורך כל שלבי הפרויקט. 

לשלב הבא של הפריסייל - השאירו פרטים:​

*הקרקע אינה זמינה לבניה

.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו