יום שלישי

|

כ׳ בתשרי תשפ״ה

|

22.10.2024
תוכן פרסומי

מוצרי ספיגה למבוגרים: מור אנד בטר שוברת את השוק עם מחירים שנחתכים ב-50%

אנשים מבוגרים אשר סובלים מאי שליטה על הסוגרים, דחיפות במתן שתן או נמצאים במצב בתהליכי שיקום – משלמים מחירים מנופחים על מוצרי הספיגה להם הם נדרשים. חברת השיווק מור אנד בטר מנגישה את המחירים בצורה משמעותית ויוצאת במבצע חסר תקדים שחוסך למבוגרים אלפי שקלים בשנה
שראל סופר
|

שתפו:

כשמדובר בהורים שלנו או בבן משפחה סיעודי, הנטל שנופל עלינו כבד מאוד. אם נתמקד רק בהיבט הכלכלי, נגלה שאחת ההוצאות הגדולות היא על מוצרי ספיגה המיועדים למבוגרים – ומגיעה לאלפי שקלים בשנה. 

"בישראל אוכלוסייה מבוגרת נרחבת, שכוללת אנשים רבים הסובלים מאי שליטה על הסוגרים מכל מיני סיבות. מוצרי ספיגה מאפשרים להם להמשיך בחיי שגרה, בלי להיצמד לשירותים לאורך כל היום", אומר בעלי חברת  מור אנד בטר  המשווקת מוצרי ספיגה. "הבעיה היא שהמחיר של המוצרים האלה גבוה מאוד, ולעתים קרובות בני המשפחה של סיעודיים וקשישים מוצאים את עצמם רצים בין החנויות כדי לחדש את המלאי שאוזל במהירות.

"חבילה אחת, ובה 14 זוגות תחתונים סופגים, נמכרת לרוב ב-80 עד 100 שקל", הוא מסביר. "רוב האנשים משתמשים ב-3 יחידות ביום לפחות ובכ-100 בחודש. מחיר חבילה של מגבונים לחים גדולים מגיע לכ-20 שקל בממוצע. אלה הוצאות אדירות, של אלפי שקלים בשנה. לכן החלטנו להציע חבילות מוזלות שמגיעות במשלוח מהיר הביתה, אחרי שחתכנו כ-50% במחיר: 103 שקלים לחבילה של 30 תחתונים סופגים, ו-10 שקלים בלבד לחבילת מגבונים".

מעוניינים במשלוח עד הבית של מוצרי הספיגה האיכותיים והמוזלים של מור אנד בטר?
השאירו פרטים >>>

פער מחירים עצום

כיום, מור אנד בטר  מייבאת מגוון רחב של מוצרי ספיגה, ובהם תחתונים סופגים, חיתולים ומגבונים, לצד מוצרים נלווים ובהם כפפות, סדיניות, קרמים ועוד. המוצרים מיובאים ממדינות שונות, והמבוקשים שבהם המותגים GIGGLES ו-DR MARCO, המותגים הנמכרים באירופה של תחתוני ספיגה המיועדים הן לנשים והן לגברים.

"מדובר בתחתונים וחיתולים בעלי כושר ספיגה גבוה, שעשויים מבד נושם, איכותי ודק, ובמגוון דגמים. כל מי שניסה אותם פעם אחת לא מוכן להסתפק במוצר אחר", אומרים בחברה. 

"יש בשוק תפיסה לפיה רק מוצרים יקרים נחשבים לאיכותיים", הוא מספר. "אבל אחרי שעשינו 

 מחקר מעמיק בישראל ובעולם, הבנו  שקיים  מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה, ובמחיר שווה לכל נפש. ראינו שיש פה הזדמנות, להקל משמעותית על אנשים שנזקקים למוצרי ספיגה באופן יומיומי לאורך שנים, ולהוזיל עבורם את הרכישה בפער שמגיע לאלפי שקלים בשנה".

משלוח תוך 3 ימי עסקים

"כדי לחסוך עבור הלקוחות בזמן וגם בכסף, אנחנו מציעים משלוח מהיר ודיסקרטי  עד הבית, תוך שלשה של ימי עבודה", אומרים בחברה. "זאת לעומת גופים אחרים בתחום, שגם גובים מחירים גבוהים בעשרות אחוזים, וגם מבצעים משלוחים תוך שבוע או שבועיים".

מור אנד בטר מפעילה מוקד שירות לקוחות הזמין  לאורך מרבית שעות היום. "הלקוחות המבוגרים שלנו לא תמיד יודעים להזמין דרך האתר, וחשוב להם לקבל מענה אנושי אדיב ומקצועי, שיעמוד לרשותם בכל שאלה ובעיה", מסבירים בחברה.

"המטרה שלנו היא לתת שירות איכותי ואמין, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית. מדובר באוכלוסייה שגם כך סובלת מקשיים, ואנחנו רוצים להקל עליה ככל האפשר". 

מעוניינים במשלוח עד הבית של מוצרי הספיגה האיכותיים והמוזלים של מור אנד בטר?
השאירו פרטים >>>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו