יום חמישי

|

י״ז בניסן תשפ״ד

|

25.04.2024
תוכן פרסומי

"שילוב אופטימלי של פינוק ובריאות": 1,690 שקלים לאחד המזרנים האיכותיים בשוק

המבצע הגדול של רשת השינה סליפי קומפורט: מזרן סיסטה ויסקו עם 5 אזורי נוחות יעלה לכם 1,690 ש"ח, אם תנצלו בזמן את המבצע שהושק כעת. מקבלים את המזרן ל- 100 לילות ניסיון ובנוסף למחיר הסמלי שבו ניתן המזרון – כל רוכש יקבל זוג כריות ויסקו מתנה ב-600 ש"ח לחודש. איך נהנים מהמבצע? הפרטים בכתבה
שראל סופר
|

שתפו:

אמא ואבא לימדו אותנו שיש דברים שלא מתפשרים עליהם – ולא מחפשים את המחיר הכי זול: למשל, נעליים ומזרנים. "עם הגב לא משחקים", הם אמרו לנו. לכן, רבים מאיתנו ממשיכים לקנות מזרנים בהוצאת ענק של כמה אלפי שקלים, פשוט כי אנחנו מאמינים שזו הדרך היחידה להבטיח שהמזרן יהיה נוח ובריא עבורנו. אבל כשיוקר המחיה בישראל ממשיך לעלות, חשוב לדעת כי יש בשוק מזרן אורתופדי איכותי, שהמחיר שלו נוח – בדיוק כמו חווית השינה עליו.

מדובר במזרן סיאסטה ויסקו, מזרן אורתופדי ללא קפיצים, המיוצר בטכנולוגיה הייחודית של חברת סליפי קומפורט – המבטיחה תמיכה משופרת לגב ולמותניים. הודות לאיכות הגבוהה, מזרן סיאסטה הוא מוצר שנשאר עמיד לאורך שנים – עם אחריות של לא פחות מעשר שנים.

בימים אלה מוכרת חברת סליפי קומפורט את מזרן סיאסטה ויסקו במחיר אטרקטיבי במיוחד של 1,690 שקלים. את המזרן ניתן להזמין באופן טלפוני, ולקבל אותו במשלוח מהיר, לכל חלקי הארץ. במסגרת המבצע, יקבלו הרוכשים גם זוג כריות ויסקו בשווי 600 שקלים במתנה (עד גמר המלאי).

"תחושת פינוק אופטימלית"

בסליפי קומפורט מסבירים כי "מדובר במזרן המיוצר בטכנולוגיית Smartest, שהיא המתקדמת ביותר בענף, וכולל חמישה אזורי נוחות ייחודיים, בשילוב ויסקו איכותי שמעניק 'אפקט רחף' – כך שהוא מספק תמיכה מצוינת בין אם בוחרים לישון על הצד, ובין אם ישנים על הגב. המזרן הוא חצי קשיח, בדרגה של 5 מתוך 8 – לתחושת פינוק אופטימלית.

"המזרן עצמו הוא בעל תפירת קווילט עמוקה במיוחד, במטרה לספק נוחות מרבית למשתמשים. הוא עטוף באריג נושם, אנטי-בקטריאלי והיפואלרגני, כדי למנוע הזעה בעת השימוש במזרן, וכן אלרגיות והצטברות של בקטריות שונות. פתחי אוורור הממוקמים בצדי המזרן מונעים הצטברות של לחות, ושומרים על הגיינה ובריאות המשתמשים. תמיכה היקפית מחזקת את דפנות המזרן, והוא מצויד גם בארבע ידיות נשיאה, כדי שאפשר יהיה להזיז אותו בקלות".

מעוניינים לקבל את המזרון של סליפי קומפורט לניסיון ל- 100 לילות?

השאירו פרטים >>

תקופת ניסיון – ללא צורך להשאיר את הניילון

רשת סליפי קומפורט עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לשיפור איכות החיים, בדגש על איכות השינה – ולה ארבעה סניפים בפריסה ארצית – באר שבע, אשדוד, ראשון לציון וחיפה. מזרן הסיאסטה הוא 100% מתוצרת הארץ – כאשר בסליפי קומפורט בחרו לייצר אותו במפעל תעשיות פולימרים אשקלון, שהוא המפעל הגדול והוותיק ביותר בישראל לייצור פולימרים.

"כמו כל המוצרים שלנו, גם מזרני סליפי מיוצרים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, והטכנולוגיות הבריאותיות החדשניות ביותר בשוק", אומרים בחברה. "אנחנו כל כך בטוחים באיכות המזרן שלנו, עד שהחלטנו לאפשר תקופת ניסיון של לא פחות מ-100 לילות – בלי צורך להשאיר את הניילון, וכולל החזר כספי מלא ללקוחות שלא יהיו מרוצים. זאת, בנוסף לאחריות של עשר שנים. מוקד השירות והמכירה שלנו פתוח 24 שעות ביממה – כדי שתוכלו לקבל את המזרן החדש והנוח שלכם במהירות הגדולה ביותר, ולהתחיל לישון טוב יותר".

מעוניינים לקבל את המזרן של סליפי קומפורט לניסיון ל- 100 לילות?

השאירו פרטים >>

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו