יום שני

|

כ״א בניסן תשפ״ד

|

29.04.2024
תוכן פרסומי

רחובות: קרקע פרטית בטאבו המיועדת לבנייה רוויה ליד בי"ח קפלן תשווק בכ-219 אלף שקל

הזדמנות עסקית שלא תחזור: יחידות בודדות בעתודת קרקע פרטית באחד האזורים המבוקשים ביותר בעיר רחובות, המיועדת לבניית אלפי דירות, משרדים ותעסוקה, יצאו לשוק במחיר של החל מ-219,000 שקל. "החלום של כל משקיע הוא להיכנס לעסקה בדיוק בנקודה הזו – כשהמחיר של הקרקע עדיין מאוד נמוך, אבל סיכויי הבנייה ודאיים. הרווח המוערך עומד על מאות אחוזים"
שראל סופר
|

שתפו:

רחובות נחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים במרכז הארץ. העיר נהנית מהיוקרה של מכון וייצמן, פארק מדע פעיל, פקולטה לחקלאות, אוכלוסייה משכילה ואמידה, מוסדות חינוך מעולים, חברות היי-טק מובילות ואיכות חיים גבוהה. לצד זה גם הנגישות התחבורתית מצוינת עם תחנת רכבת ישראל ויציאה נוחה לכבישים מהירים.

הביקוש לדירות בעיר עולה בהתמדה, המחירים עולים בהתאם ומשקיעים המחפשים מכפיל רווח גבוה מנסים לאתר קרקעות בעיר. בחברת 'מיישבים ישראל' מציעים כיום הזדמנות יוצאת דופן לרכוש יחידת קרקע פרטית בטאבו המיועדת לבנייה רוויה, באזור אסטרטגי – ליד בית החולים קפלן ומרכז הקניות בילו סנטר – במחיר של החל מ-219 אלף שקל בלבד. 

מדובר במחיר נמוך, ובמיוחד כאשר לוקחים בחשבון כי דירות 5 חדרים בשכונה הסמוכה – "רחובות החדשה" – נמכרות כיום בכ-3 מיליון שקל.

על פי תמ"מ 3 הקרקע מיועדת לפיתוח עירוני

"זו קרקע פרטית, רשומה בטאבו, המסומנת בתוכניות המתאר המחוזית, תמ"מ 3, כקרקע צהובה. כלומר קרקע המיועדת לבנייה ופיתוח", מסבירים ב'מיישבים ישראל', חברה יזמית בעלת ניסיון רב באיתור קרקעות שיוכלו להניב רווחים נאים למשקיעים. המשמעות היא שעם הפשרת הקרקע יהיה ניתן לבנות עליה אלפי דירות וכן שטחי משרדים ומסחר.

לצד זה, המיקום מצוין גם מבחינת נגישות תחבורתית – סמוך לכבישים ראשיים ולתחנת רכבת המטרו המתוכננת. בחברה מציינים כי קו המטרו M1 שכבר אושר יעבור ברחובות ויכלול 4 תחנות בעיר. ובנוסף, פיתוח האזור ייצור סביבת מגורים אידיאלית עם קרבה למוסדות ציבור, מוקדי תעסוקה ופנאי. 

"פוטנציאל הרווח הוא עצום – גם בגלל הוודאות להפשרה בשל המחסור בקרקעות וגם בגלל שהקרקע נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים". 

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>

"קרקע שהמדינה מייעדת לבנייה עתידית"

"החלום של כל משקיע הוא להיכנס לעסקה בדיוק בנקודה הזו – כשהמחיר של הקרקע עדיין מאוד נמוך, אבל סיכויי הבנייה ודאיים, ולכן ניתן להנות מרווח של מאות אחוזים", אומרים במיישבים ישראל.

"כאן מדובר בקרקע שאינה בעלת ייעוד חקלאי. זוהי עתודת הקרקע הצהובה האחרונה שנותרה לפיתוח בעיר רחובות. סיכויי ההפשרה שלה טובים מאוד ומבחינת המדינה זו עתודת קרקע שיום אחד תשמש אותה לבנייה, בוודאי לנוכח המחסור המחמיר בדיור באזור המרכז. בנוסף, כל מי שרוכש דרכנו מקבל ליווי של שמאי מקרקעין וכן של משרד עו"ד המתמחה בנדל"ן – לטובת השקט הנפשי והביטחון שבחרתם טוב".

לסיכום, אומרים בחברה: "מומחים צופים כי הביקוש הגואה לנדל"ן ברחובות יוביל לעליית מחירים חדה. מי שישקיע כעת ביחידות הקרקע האחרונות במחיר מציאה יהנה מפירות הצמיחה הצפויה ורווחי הון נאים בעתיד".

מעוניינים במידע נוסף?
השאירו פרטים >>

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו