יום שישי

|

י״ט באדר ב׳ תשפ״ד

|

29.03.2024
תוכן פרסומי

"טכנולוגיית הקנולה היא לא פחות ממהפכה בתחום הרמות הפנים"

עד לאחרונה מי שרצתה להצעיר את העור נאלצה לפנות לניתוח או להזרקות, אבל טיפול חדש שנכנס לשוק משנה את חוקי המשחק. ד"ר דובקין איגור מרשת 'פרופורציה', מסביר לנו על השיטה לפיסול הפנים באמצעות קנולה – צינורית דקיקה שלא גורמת לאדמומיות או לשטפי דם ומאפשרת החדרה של חומרים ופיסול הפנים.
שראל סופר
|

שתפו:

תחום האנטי-אייג'ינג רותח, ואנו מוצפות מדי יום במודעות ופרסומות המציעות לנו להצעיר את המראה הפנים באמצעות ניתוחים או הזרקות. אך מטופלות רבות שהתנסו בשיטות שונות להצערת העור מדווחות על אי שביעות רצון, חלקן בשל התהליך עצמו שהיה מלווה בלא מעט כאב והתאוששות ארוכה וחלקן בשל התוצאה הסופית שהביאה לא מעט מהן לחוש כי הן: "לא מזהות את עצמן במראה". 

"מדובר בטיפול לפיסול הפנים שכולו מתבצע באמצעות קנולה – צינורית דקיקה העוברת מתחת לעור ובאמצעותה ניתן להחדיר אל האזורים הרלוונטיים חומרי מילוי", מסביר לנו דוקטור דובקין, מרשת 'פרופורציה'. "היתרון האדיר של השימוש בקנולה, הוא שקודם כל, אין צורך בהרדמה כללית והיא מאפשרת חזרה מיידית לשגרה עם פנים וצוואר צעירים בעשור לפחות".  

"דרך ההחדרה העדינה והמדויקת יותר, עוזרת לנו להימנע מטעות שמתרחשת בטיפולים אחרים – הזרקת חומרי מילוי לתוך כלי דם, מה שיכול לגרום לתופעות לוואי חמורות. בנוסף, בשיטת הקנולה הטיפול כואב הרבה פחות. בדרך כלל כשמדובר בהזרקות, רופאים רבים מאלחשים את האזור כדי למנוע כאב, ובאזורים רגישים, כמו בשפתיים, זה יכול לגרום אי נוחות רבה. בשימוש בקנולה, לרוב אין צורך באלחוש מקדים".

"הזדקנות העור מתחילה בגיל 23"

לדברי דובקין, הזדקנות העור מתחילה הרבה לפני שאנו מבינים שזה קורה. "התרגלנו לחשוב שעור הפנים מתחיל להזדקן רק בגיל 30 ומעלה, אבל מחקרים חדשים מגלים שכבר בגיל 23, הגוף מייצר פחות ופחות חומצה היאלורונית – החומר ששומר על העור שלנו מתוח, צעיר, רענן וזוהר".

"הרבה דברים משפיעים על עור פנינו: הרגלי התזונה, אורח החיים, האקלים המקומי בדגש על השמש הישראלית החזקה. כמובן שגם החומרים שאנחנו מכניסים לגופנו הם משמעותיים מאוד. מספיקה סיגריה אחת ביום כדי לפגוע בעור הפנים ולגרום להופעה מוקדמת של קמטים".

מעוניינות בפרטים על הטיפול החדשני לפיסול הפנים?

השאירו פרטים >>

להקדים תרופה לקמטים

לדברי ד"ר דובקין, "בכל שנה מאגרי החומצה והקולגן בגוף הולכים ומתכלים, וכך העור מתחיל להתקמט ולהתייבש. גם המבנה האנטומי של הפנים משתנה ומתחיל לצנוח מטה, רקמות השומן והשריר מידלדלות ועצמות הגולגולת מאבדות נפח. את התוצאה כולנו מכירים – קמטים שמעמיקים משנה לשנה, נפילה של עצמות הלחיים, עיניים שנראות שקועות ומראה כללי עייף ומבוגר יותר".

כלומר – הזמן הנכון ביותר להתחיל לטפל בעור הפנים הוא עוד לפני הופעת הקמטים. "כדאי להתחיל מוקדם ולעשות זאת במינונים קטנים, כך ניתן לשמר את המראה הטבעי. עם זאת, גם בגיל מאוחר יותר, טיפול המבוצע על ידי רופא המכיר היטב את המבנה האנטומי של הפנים ומיומן בשימוש בטכנולוגיות וחומרים מתקדמים, מסייע לנו לעצור את הזמן, לשמר את הקיים ובו זמנית לשפר אותו, תוך מניעת רפיון העור והחזרת הזוהר והנעורים לפנים".

לחזור 20 שנה אחורה ללא ניתוח

ברשת מרפאות פרופורציה, המתמחה ברפואה אסתטית מאז 1988, מעסיקים אנשי צוות רפואי מנוסים המתמחים בשיטות הטיפול החדשניות ביותר, תוך שימוש במכשור מתקדם ובחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר. לרשת 15 סניפים ברחבי הארץ, כאשר מבוטחי שירותי בריאות כללית וחברי מכבי נהנים מהנחות ייחודיות על מגוון הטיפולים האסתטיים שברשת.

"במשך שנים, הסתכלתי כל בוקר במראה ולא אהבתי את מה שראיתי", מספרת כרמל קרייף, שעברה בעצמה טיפול בשיטת הקנולה בפרופורציה. "הייתי מאוד מתוסכלת מהקמטים שיצאו לי. בפרופורציה עשיתי טיפול באמצעות חומרי מילוי מתקדמים, ופתאום אני שוב נהנית להסתכל על עצמי במראה".

ציפי ברקוביץ', לקוחה נוספת של הרשת, מספרת כי "בפעם הראשונה שהגעתי לטיפול, היו לי חששות רבים. אנשי הצוות קיבלו אותי עם יחס אדיב, הרופא הסביר לי ארוכות על הטיפול עם המון סבלנות וייעץ לי על הליך מתאים עבורי. את השיפור היה ניתן לראות באופן מידי, הקמטים פחות עמוקים והמראה יפה וצעיר יותר. גם היום, לאחר שעבר זמן מהטיפול, עדיין רואים את השיפור. אני ממש מרוצה".

מעוניינות בפרטים על הטיפול החדשני לפיסול הפנים?

השאירו פרטים >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו