יום שישי

|

י״ח בניסן תשפ״ד

|

26.04.2024
תוכן פרסומי

פרופורציה מציגה את טכנולוגיית הקנולה: "זו מהפכה בתחום הרמות הפנים"

השיטות המקובלות להשגת מראה צעיר יותר כוללות לרוב ניתוחים או הזרקות – אבל טכנולוגיה חדשה כובשת את השוק בסערה. רשת פרופורציה מציגה את טיפולי הקנולה – צינורית דקיקה שמאפשרת למלא נפחים בעור הפנים ולפסל אותם, מבלי לגרום לאדמומית ושטפי דם. "תוצאות מידיות ללא זמן החלמה"
שראל סופר
|

שתפו:

מי שעברה את גיל 25, בוודאי כבר שמה לב שהיא מוצפת במודעות ופרסומות לשלל טיפולים אסתטיים. המסר הפרסומי זהה – ניתוח או זריקות ימחקו את סימני הזמן, ויחזירו את עור הפנים שלך 10 ואף 20 שנה אחורה. ועל אף שאין מי שלא רוצה להראות צעירה יותר, נשים רבות חוששות מפני פרוצדורה הכרוכה בכאב, החלמה ארוכה (במקרה שמדובר בניתוח) או כזו המייצרת מראה לא טבעי.

אך כיום, טכנולוגיות חדשות שנכנסות לשימוש בתחום הביוטי, נותנות מענה מדויק לחששות מסוג זה. היום קל להשיג תוצאות טבעיות השומרות על מראה פנים הרמוני, צעיר ורענן בטיפול מתקדם ברמת פולשנות נמוכה.

חדירה לשכבות העמוקות של העור – ללא כאב

אחד מהחידושים המדוברים ביותר כיום בתחום הצערת עור הפנים, הוא טיפול בטכנולוגיית הקנולה – שמאפשרת להעלים קמטים, לחדש את העור ולפסל אותו ללא כאב. 

קנולה היא צינורית דקיקה שהקצה שלה אינו חד, אותה מחדירים תחת העור והיא מאפשרת מילוי סלקטיבי של אזורים נדרשים מבלי להשאיר סימנים. 

"ההחדרה העדינה והמדויקת של חומרי המילוי, מאפשרת לנו לעצב ולפסל את הפנים, להדק אותם ולהחזיר להם את המראה הצעיר שאפיין אותם. הקנולה חודרת לכל שכבות העור – גם העמוקות ביותר. כלומר, לא מדובר רק במילוי, אלא גם בעידוד תהליכי התחדשות בתוך העור", מסבירים ברשת פרופורציה, שרופאיה מתמחים בטיפול החדשני. 

"לטיפול בטכנולוגיה זו יש כמה יתרונות: 

  • הטיפול לא מצריך הרדמה או אלחוש מקדים. 
  • מאפשר חזרה מידית לשגרה, תוצאות מידיות ללא זמן החלמה
  • כואב הרבה פחות מטיפול בשיטות מקובלות אחרות
  • אין סכנה לשטפי דם או אדמומיות
  • תוצאות מדויקות – שמירה על מראה טבעי, רענן, מתוח וצעיר יותר

 

"זו מהפכה אמתית בתחום הרמות הפנים".

מעוניינות בפרטים על הטיפול החדשני לפיסול הפנים?

השאירו פרטים >>

"נהנית להסתכל על עצמי במראה"

ברשת מרפאות פרופורציה, המתמחה ברפואה אסתטית מאז 1988, מעסיקים אנשי צוות רפואי מנוסים המתמחים בשיטות הטיפול החדשניות ביותר, תוך שימוש במכשור מתקדם ובחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר. לרשת 15 סניפים ברחבי הארץ, כאשר מבוטחי שירותי בריאות כללית וחברי מכבי נהנים מהנחות ייחודיות על מגוון הטיפולים האסתטיים  שברשת.

"במשך שנים, הסתכלתי כל בוקר במראה ולא אהבתי את מה שראיתי", מספרת כרמל קרייף, שעברה בעצמה טיפול בשיטת הקנולה בפרופורציה. "הייתי מאוד מתוסכלת מהקמטים שיצאו לי. בפרופורציה עשיתי טיפול באמצעות חומרי מילוי מתקדמים, ופתאום אני שוב נהנית להסתכל על עצמי במראה".

ציפי ברקוביץ', לקוחה נוספת של הרשת, מספרת כי "בפעם הראשונה שהגעתי לטיפול, היו לי חששות רבים. אנשי הצוות קיבלו אותי עם יחס אדיב, הרופא הסביר לי ארוכות על הטיפול עם המון סבלנות וייעץ לי על הליך מתאים עבורי. את השיפור היה ניתן לראות באופן מידי, הקמטים פחות עמוקים והמראה יפה וצעיר יותר. גם היום, לאחר שעבר זמן מהטיפול, עדיין רואים את השיפור. אני ממש מרוצה".

לפסל את הפנים – בלי סכין

כבר מגיל 23, מתברר, חלה ירידה בייצור החומצה ההיאלורונית בגופנו – ושל חומרים נוספים ששומרים על העור גמיש אך מוצק, כמו קולגן ואלסטין. התוצאה היא דלדול נראה לעין של העור, לצד יובש וקמטים.

תהליכים נוספים שמתחילים עם הגיל הם הידלדלות רקמות השומן והשריר מתחת לעור, ואף שחיקה של עצמות הגולגולת. כך נוצר עם השנים שעוברות, מראה מקומט ועייף של עור הפנים. לפגעי הזמן, אפשר להוסיף גם את הנזקים שגורמת השמש הישראלית החזקה, והרגלים מזיקים כמו תזונה לא בריאה, ועישון. 

כל התהליכים הללו, אומרים בפרופורציה, מעמיקים עם השנים. עור הפנים לא רק מידלדל ומתייבש, אלא גם צונח כלפי מטה – ושולח אותנו לחפש פתרונות שיאפשרו לנו לשמור על איזון בין מראה טבעי, לבין רעננות ובוהק של העור. 

"עד לפני כמה שנים, כדי לפסל מחדש את הפנים היה צורך בניתוח ובתהליך החלמה ארוך וכואב", אומרים ברשת. "אך כיום, אפשר לבצע זאת בדרך פשוטה וקלה הרבה יותר. ההמלצה שלנו היא להתחיל מוקדם ככל האפשר – ורצוי עוד לפני הופעת הקמטים הראשונים. כך אפשר להשיג תוצאות מיטביות, בהתערבות מינימלית".

מעוניינות בפרטים על הטיפול החדשני לפיסול הפנים?

השאירו פרטים >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה