יום שני

|

כ״א בניסן תשפ״ד

|

29.04.2024
תוכן פרסומי

פרויקט "בוסטון" המבוקש בראשל"צ יצא בהזדמנות חסרת תקדים: קומת הפנטהאוז עם Rooftop של 360 מעלות – גם למשרדים קטנים ובינוניים

התכנון המרהיב של אדריכל העל אילן פיבקו, המיקום האידיאלי והקרבה לתחנת הרכבת הקלה הפכו את מתחם Boston Business Center לאחד המבוקשים באזור המרכז. לאחר שכל המשרדים כבר נחטפו, כעת יוצא לשיווק "הדובדבן שבקצפת" – קומת הפנטהאוז למשרדים, המשתרעת על פני כ-1,200 מ"ר וכוללת מרפסות Rooftop, שבחלקן פונות לים הפתוח. הבשורה: נפתחה ההרשמה לרכישת משרדים בקומה המבוקשת בשטח של החל מ-53 מ"ר
שראל סופר
|

שתפו:

בעולם שיווק המשרדים ישנו מוצר אחד שתמיד יהיה רמה אחת מעל כולם – קומת הפנטהאוז. מדובר בקומה הנחשקת ביותר, המייצרת לעובדים ולהנהלה סביבת עבודה יוקרתית והבעלות עליה שמורה בד"כ ליזמי הפרויקט אשר שומרים את הנכס לעצמם, או לאנשי ההון הגדול. אבל בקבוצות בר-אב ואיציק תשובה, יזמיות פרויקט Boston Business Center, החליטו כעת לשבור את הכללים ולצאת בהזדמנות נדירה המאפשרת גם למשרדים קטנים להשיג דריסת רגל בקומה המבוקשת.

פרויקט Boston Business Center ממוקם בלב אזור המשרדים התוסס של ראשון לציון – בין סינמה סיטי, קניון G וקניון הזהב ובצמידות  לתחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה. הפרויקט שתוכנן על ידי אדריכל העל אילן פיבקו כולל שבע קומות משרדים, מעל קומת מסחר ובה חנויות, בתי קפה ומסעדות, וכן פיאצה יפיפייה ושלווה, עם פינות ישיבה ושפע צמחיה ירוקה ועשירה. הפרויקט נהנה מביקושים אדירים ולפני שנה, כאשר יצא לשיווק, נחטפו כל המשרדים מהמדפים בתוך 3 חודשים בלבד.

קומת הפנטהאוז של הפרויקט היא כאמור "הדובדבן שבקצפת". הקומה השביעית, המתוכננת בנסיגה, משתרעת על  פני כ-1,200 מ"ר ומוקפת ב-ROOFTOP בשטח של כ-670 מ"ר, כאשר חלק ניכר פונה מערבה – עם נוף לים. לכל משרד תהיה יציאה לרופטופ, כאשר המשרדים ישווקו בשטח התחלתי של 53 מ"ר ומעלה עם מרפסת בשטח 20 מ"ר ושטחים בגודל כ100 מ"ר בתוספת 70 מ"ר מרפסת, ואפשרות להגדלת שטחים אלה בהתאם לצרכי המשרד.

"קומת פנטהאוז עם מרפסת גג שמקיפה 360 מעלות זה מוצר ייחודי. זה מאוד נפוץ בתחום המגורים, אבל ממש נדיר בשוק המשרדים, וכאשר מדובר בפרויקט יוקרתי כמו Boston זה מעלה את הביקוש אפילו יותר".

"כל חברה היתה רוצה להעביר את המשרד ל-ROOFTOP"

"החלטנו לצאת מהקופסא ולאפשר גם ליזמים ולמשרדים קטנים להנות מקומת המשרדים הכי מבוקשת בפרויקט", אומרים בקבוצת בר-אב. 

"כל חברה היתה רוצה להעביר את המשרדים שלה לקומה העליונה, עם גישה למרפסת ה-ROOFTOP המאפשרת לעובדים להתאוורר במשך יום העבודה, לנשום אוויר צח וגם לחגוג אירועים מיוחדים. כל אחד היה רוצה לשבת במשרד שלו ולשתות קפה כשהוא מביט על הנוף ונושם את הים. לצד זה כל בעל עסק היה שמח להזדמנות הזו גם אם המשרד נרכש להשקעה – ועכשיו זה יתאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים.   

"זו הזדמנות נדירה להצטרף לחברות הייטק, לוגיסטיקה, עורכי דין ורואי חשבון, שכבר רכשו עבור עצמם משרדים בפרויקט – וכן למשקיעים שכבר זיהו בסיבוב הקודם את האטרקטיביות של הפרויקט – ולרכוש מוצר שיישאר תמיד בלב הביקוש וההיצע בשוק המשרדים.

מתחם Boston Business Center, בתכנונו של אדריכל העל אילן פיבקו

לתיאום שיחה עם נציגי קבוצת תשובה ובר-אב
השאירו פרטים ונחזור אליכם >>>

חדרי ישיבות משותפים ומעוצבים בכל קומה

הרוכשים בפרויקט יהנו מחדרי הישיבות המשותפים הממוקמים בכל קומה. "כחלק מהתכנון הייחודי יצרנו בכל קומה חללים מרווחים ומעוצבים, המאפשרים אירוח לקוחות וקיום ישיבות גדולות. חדרי הישיבות הם לשימוש חופשי של המשרדים בקומה, ללא תשלום – כאשר ניתן להזמין אותם באופן קל ונוח, באמצעות אפליקציה", מסבירות יזמיות הפרויקט. 

פרויקט Boston הוא לא עוד פרויקט משרדים עם שטחי מסחר בשוליים. הפרויקט הוא קודם כל  מתחם פנאי קניות בילוי ומסעדות, וכשפרויקט בנוי בצורה הזאת המרוויחים העיקריים שלו הם דיירי המשרדים, אשר נהנים ממתחם בילוי שוקק חיים אשר ימשוך אלפי לקוחות וקונים ביום למתחם, והדבר ימתג את הפרויקט כמותג נחשק ומבוקש.

הפרויקט נמצא כבר בשלבי ביצוע, כאשר עבודות החפירה והדיפון הסתיימו וצפי המסירה הנו פחות מ-3 שנים. בנוסף, העסקאות המוצעות הן עסקאות יזמיות, עם ערבות חוק מכר ובנק מלווה.

התחייבות על השכרת המשרדים לשנה

על האמון הרב של היזמיות במתחם תעיד התחייבות קבוצת בר-אב בפני המשקיעים כי המשרד יושכר. "אנחנו מאמינים במתחם וברור לנו שהביקושים יהיו גבוהים, ולכן אנו מוכנים להתחייב למשקיעים שהנכס יושכר, ובמידה ולא יושכר החברה תמצא את השוכרים או תשלם את דמי השכירות לתקופה של עד שנה", הם מסבירים ומוסיפים לחילופין כי עבור הרוכשים לשימוש עצמי, הקבוצה תממן את הריבית על ההלוואה עד לאכלוס המשרדים".

מעוניינים במידע נוסף על הזדמנויות הרכישה בקומת הפנטהאוז?
השאירו פרטים ונחזור אליכם >>>

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו