שבת

|

י״ט בניסן תשפ״ד

|

27.04.2024
תוכן פרסומי

"נשים שסבלו מכאב בקיום יחסי מין, מצליחות סוף-סוף ליהנות": הטיפול החדשני שנחת בישראל הוא בשורה של ממש

מכשיר בטכנולוגיית גלי הלם, המאושר על ידי משרד הבריאות וה-FDA, מסייע להפחית ואף להעלים לחלוטין את הכאב ממנו סובלות נשים רבות בזמן קיום יחסי מין. "מעל ל-85% מהמטופלות מדווחות על הטבה משמעותית"
שראל סופר
|

שתפו:

נשים רבות סובלות מכאבים בנרתיק ובאגן, בזמן יחסי מין – כשלפי הערכות, חלקן באוכלוסייה מגיע לעשרות אחוזים. הדיווחים שונים מאישה לאישה – יש המרגישות צריבה, בעירה או כאב, ויש המדווחות על כאב שנמשך זמן רב לאחר קיום היחסים. למרבה הצער, במקרים רבים כאשר הן כבר אוזרות אומץ ומגיעות לקבל עזרה רפואית, הן מגלות שלמערכת אין פתרונות ראויים עבורן או שהן מופנות לטיפול פסיכולוגי.

כתוצאה מכך, נשים רבות חוששות מקיום יחסי מין, או פשוט משלימות עם כך שהכאב הוא חלק מהחיים, וסובלות מתחושה של מתח, לחץ ופגיעה בדימוי העצמי, לאור חוסר האפשרות שלהן "להשתחרר וליהנות". עבור נשים אלה, חשוב לדעת שיש פתרון לבעיה – טכנולוגיה חדשנית שהגיעה לאחרונה בישראל, ונמצאת בשימוש במרפאת הוד.

"זהו מכשיר חדשני הפועל בטכנולוגיית גלי הלם, ומספק תוצאות יוצאות דופן בסיוע לנשים הסובלות מכאבים בעת קיום יחסי מין ומכאבים באגן. המכשיר אף קיבל את אישור ה-FDA וגם משרד הבריאות הישראלי", מסבירה ל', מנהלת מרפאת הוד. "כשחקרנו על המכשיר, גילינו שהוא נבדק קלינית על נשים צעירות וגם כאלה שעברו את גיל 50, במקומות רבים – בבית החולים רמב"ם בחיפה, בארה"ב, בסינגפור, במקסיקו ובטייוואן.

"התוצאות דיברו בעד עצמן – 80% עד 85% מהנשים שטופלו בו, אמרו כי בתוך חודשיים, הכאבים מהן סבלו נעלמו כליל, או הצטמצמו במידה משמעותית – בלי תופעות לוואי. הן דיווחו כי אחרי הטיפול, הן נהנות יותר מקיום יחסי מין – ובאופן כללי, חשות פחות לחץ ומתח. היה לנו ברור כי עלינו להביא את הטכנולוגיה הזו לישראל, כדי לסייע גם לנשים המקומיות שסובלות מבעיות אלה".

כדי לקבל יותר פרטים ולבדוק את התאמתך לטיפול
השאירי פרטים >>

טיפול לא פולשני

נשים רבות שמגיעות אלינו למרפאה מספרות כי כשפנו לרופאים לטיפול בבעיה, קיבלו מענה בעיקר לסימפטומים שלה – בלי ניסיון להבין מה שורש הבעיה ולפתור אותו. במרפאת הוד מבצעים תהליך אבחוני מקיף, בהתאם לעקרונות הרפואה הסינית ובהתבסס על העבר הרפואי הרלוונטי של כל אישה. לאחר האבחון, נבנית תוכנית טיפולים אישית לכל מטופלת – במטרה לעזור לה להיפטר מהכאבים, להעלות את החשק המיני ולחזור ליהנות מיחסים אינטימיים.

הטיפול עצמו, מסבירים במרפאה, אינו פולשני כלל, בלי חומריים כימיים וללא קרינה ובטוח לכל מטופלת. "מדובר באזור שגם כך הוא רגיש, ולכן חשוב להימנע מאי נוחות נוספת למטופלת. הטיפול מתבצע בישיבה או שכיבה, כאשר כיפת המכשיר מוצמדת אל רקמת הנרתיק בעדינות. המכשיר שולח גלי הלם בעוצמה נמוכה לארבע עד שש נקודות באזור, והטיפול מסתיים בתוך 20 דקות בלבד. לכל אורך התהליך, המטופלת מלווה על ידי צוות של נשים מקצועיות, מנוסות – וכמובן רגישות ועדינות".

בנוסף, משלבת תוכנית הטיפול עקרונות של רפואה סינית עתיקה, כגון פורמולות צמחי מרפא המותאמות אישית לכל מטופלת. "העיקרון המנחה אותנו הוא לא להתייחס רק לכאב, אלא לאישה כולה, על הגוף והנפש שלה", אומרים ברשת. "אנחנו פועלים מתוך שליחות – לעזור לנשים לחזור ליהנות מיחסי מין מענגים ומספקים, בלי חשש וחרדה, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובליווי אישי מקצועי".

"זה לא אמור לכאוב"

"נשים יודעות לשאת כאב ולחיות אתו. עד לא מזמן חשבתי שכל אישה סובלת מכאבים בזמן היחסים. עד שפתאום הבנתי שזה ממש לא כך ושאין שום סיבה שאסבול", אומרת ס', שבמשך שנים סבלה מכאבים בנרתיק ובאגן שהחמירו והלכו. "בשלב מסוים, כל ניסיון לגעת באזור הרגיש לווה בכאבי תופת, מה שפגע משמעותית באיכות החיים שלי ובמערכות יחסים עם בני הזוג. ככל שנחשפתי יותר לנושא הבנתי שיש הרבה נשים שנהנות מיחסי מין מלאים, מה שגרם לי להבין שזה "לא ככה אצל כולן". זה השלב שבו הגעתי למרפאת הוד, לטיפול בכאב הזה שזה לא עוזב אותי שנים".

במרפאת הוד אומרים כי "נשים רבות שמגיעות לכאן, כמו ל', מתוסכלות מאוד מהמחשבה שיצטרכו להמשיך לסבול בשקט, או שהפתרון היחיד הוא טיפול פולשני או סימפטומטי בלבד. אנחנו מוכיחים להן שאפשר גם אחרת, ניתן להעלים את הכאב כליל או לצמצם אותו מאוד, וכל זה בסביבה נשית ותומכת, שרואה כל מטופלת כעולם ומלואו".

כדי לקבל יותר פרטים ולבדוק את התאמתך לטיפול - השאירי פרטים >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו