יום חמישי

|

ח׳ באייר תשפ״ד

|

16.05.2024
תוכן פרסומי

מתחם המשרדים "בוסטון" בראשון לציון אשר שבר שיאי מכירות, יציע 7 משרדים נוספים למכירה

כבר לפני שנה אזלו כל המשרדים במתחם Boston Business Center הצפוי לקום במערב ראשון לציון, וזה לא מפתיע, לאור התכנון המרהיב של אדריכל העל אילן פיבקו, הקונספט הייחודי והמיקום – בין סינמה סיטי למתחם G וקניון הזהב. לכך צריך להוסיף את הנגישות המושלמת, תחנת רכבת קלה ממש בצמוד לפרויקט, 2 דקות מנתיבי איילון וכביש 4, וחדרי הישיבות המשותפים בכל קומה – לשימוש חינמי. כעת נפתח חלון הזדמנויות צר עם שבעה משרדים שיוצאים לשיווק והתחייבות החברות היזמיות להשכרת המשרד (ואם הנכס לא יושכר הרוכש יקבל דמי שכירות מלאים במשך שנה). גם הרוכשים לשימוש עצמי ייהנו ממימון הריבית – עד אכלוס המשרד
שראל סופר
|

שתפו:

מערב ראשון לציון, בין קניון הזהב לסינמה סיטי ומתחם G, הוא אזור תעסוקה, מסחר ובילויים שוקק חיים ועתיר תנועה של עובדים ולקוחות המגיעים אליו למטרת קניות ובילויים. באזור הומה זה, הפרויקט החדש של קבוצת בר-אב (BARAV) וקבוצת איציק תשובה צפוי להיות בולט בשטח. 

זהו מתחם BOSTON, בתכנונו הייחודי של אדריכל העל אילן פיבקו, הצפוי לשלב שבע קומות משרדים הממוקמות מעל קומת מסחר ובה חנויות, בתי קפה ומסעדות, וכן פיאצה יפייפיה ושלווה, הכוללת פינות ישיבה המוקפות בצמחיה ירוקה ועשירה, אשר יכניסו הרבה צבע ורעננות לתוך המתחם. 

השילוב בין ייחודיות המתחם, הגישה הקלה שלו לעורקי תחבורה ראשיים ופוטנציאל דמי השכירות מהמשרדים – החל מ-4,500 שקל לחודש למשרד קטן של 43 מ"ר – הביא לכך שכבר לפני שנה, הסתיים שיווק המשרדים בפרויקט וכולם אזלו מהמדף בתוך 3 חודשים בלבד. 

עם זאת, בימים אלה נפתחת האפשרות לרכוש שבעה משרדים שיצאו שוב לשוק. זוהי הזדמנות יוצאת דופן להצטרף לחברות הייטק, חברות לוגיסטיקה, עורכי דין ורואי חשבון, שכבר רכשו עבור עצמם משרדים בפרויקט – וכן למשקיעים שכבר זיהו בסיבוב הקודם את האטרקטיביות של הפרויקט. 

המשרדים, בשטח של החל מ-43 מ"ר ועד 400 מ"ר, נמכרים כולם ברמת מעטפת, כאשר ההון העצמי הדרוש מתחיל ב-175 אלף שקל, כאשר האכלוס צפוי בתוך פחות משלוש שנים. 

"רוב של רוכשים לשימוש עצמי וחדרי ישיבות משותפים – יתרון אדיר למשקיעים"

בקבוצת בר-אב, העומדת מאחורי הפרויקט ביחד עם קבוצת איציק תשובה, מסבירים כי מיקום המתחם אטרקטיבי והנגישות התחבורתית אליו גבוהה. מדובר ביתרון משמעותי עבור עובדי המשרדים ומבקרים אחרים. הפרויקט קרוב לתחנת רכבת ישראל, וממש בסמוך לו מוקמת בימים אלה תחנת הרכבת הקלה של הקו הירוק, אשר צפוי לחבר את המתחם לתחנת רכבת ישראל משה דיין. "למעשה, חיבור זה יביא לנגישות מקסימלית של המתחם לכל תחנות רכבת ישראל – מנהריה בצפון ועד באר שבע בדרום, וירושלים במזרח. בנוסף, המתחם נוח במיוחד גם לבעלי רכב פרטי עם יציאה קרובה מאוד לנתיבי איילון וגם לכביש 4", הם מוסיפים. 

בבר-אב מסבירים כי רוב המשרדים בפרויקט נרכשו לא כהשקעה, אלא לשימוש עצמי. "מדובר ביתרון אדיר עבור המשקיעים כי המשמעות היא שיש במתחם הרבה פחות שטחים פנויים להשכרה, וכאשר הביקוש גדול, וההיצע קטן – המחיר עולה. בנוסף, העובדה שהמתחם יושק כשרובו כבר מאוכלס, מבטיחה מקום תוסס, פעיל ומתוחזק ברמה הגבוהה ביותר".

יתרון ייחודי נוסף, במיוחד עבור משרדים קטנים, הוא חדרי הישיבות המשותפים בכל קומה במתחם בוסטון – חללים מרווחים ומעוצבים, המאפשרים אירוח לקוחות וקיום ישיבות גדולות. חדרי הישיבות הם לשימוש חופשי של המשרדים בקומה, ללא תשלום – כאשר ניתן להזמין אותם באופן קל ונוח, באמצעות אפליקציה. 

החל מ-175 אלף ש"ח הון עצמי והחל מ-13,100 ש"ח למ"ר
לתיאום שיחה עם נציגי קבוצת תשובה ובר-אב
השאירו פרטים >>

"לא מוכרים קרקע – אלא משרד אמיתי"

בקבוצה מדגישים כי "מדובר בעסקה יזמית, עם ערבות חוק מכר ובנק מלווה. עבודות החפירה והדיפון של הפרויקט כבר הסתיימו וצפי המסירה הנו פחות מ-3 שנים. "מדובר בפנינה אדריכלית שתיבנה באזור מבוקש ביותר, ותוכננה כקונספט ייחודי. אי לכך לא הופתענו מהשיווק המהיר של המתחם ומכך שבמשך שנה לא היו משרדים פנויים בכלל. כרגע יש חלון הזדמנויות נדיר עם שבעה משרדים שיצאו לשיווק", הם מוסיפים.

על האמון הרב של היזמיות במתחם תעיד העובדה כי קבוצת בר-אב מתחייבת בפני המשקיעים כי המשרד יושכר. "אנחנו מאמינים במתחם וברור לנו שהביקושים יהיו גבוהים, ולכן אנו מוכנים להתחייב למשקיעים שהנכס יושכר, ובמידה ולא יושכר החברה תמצא את השוכרים או תשלם את דמי השכירות לתקופה של עד שנה". עבור הרוכשים לשימוש עצמי, הקבוצה תממן את הריבית על ההלוואה עד לאכלוס המשרדים". 

"אנחנו צופים שגם המשרדים הללו ייחטפו במהירות, שהרי פוטנציאל הרווח הוא אדיר, בוודאי בהשוואה לנדל"ן למגורים. כדי להגיע לדמי שכירות של 3,500 שקל בחודש ממגורים בישראל, צריך לרכוש דירה במחיר של 1.7 מיליון שקל לפחות – בעוד במשרדים, בפרויקט טוב שנהנה מביקוש, כל מה שצריך זה 580 אלף שקל".

החל מ-175 אלף ש"ח הון עצמי והחל מ-13,100 ש"ח למ"ר
לתיאום שיחה עם נציגי קבוצת תשובה ובר-אב
השאירו פרטים >>

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו