יום חמישי

|

ח׳ באייר תשפ״ד

|

16.05.2024
תוכן פרסומי

בעקבות הביקושים האדירים: 7 משרדים במתחם "בוסטון" בראשל"צ שוחררו לשוק

כבר לפני שנה נמכרו כל המשרדים במתחם Boston Business Center הצפוי לקום במערב ראשון לציון. התכנון המרהיב של אדריכל העל אילן פיבקו, המיקום המבוקש וחדרי הישיבות לשימוש חינמי בכל קומה הובילו להסתערות על הפרויקט מצד משקיעים ובעלי חברות פרטיות. כעת נפתח חלון הזדמנויות צר עם שבעה משרדים שיוצאים לשיווק והטבות מיוחדות לרוכשים. ההון העצמי הדרוש: החל מ-175,000 שקל
שראל סופר
|

שתפו:

מערב ראשון לציון, בין קניון הזהב לסינמה סיטי ומתחם G, הוא אזור תעסוקה, מסחר ובילויים שוקק חיים ועתיר תנועה של עובדים ולקוחות המגיעים אליו למטרת קניות ובילויים. באזור הומה זה, הפרויקט החדש של קבוצת בר-אב (BARAV) וקבוצת איציק תשובה צפוי להיות בולט בשטח אשר נבנה במיקום אסטרטגי, ממש בצמוד לתחנת הרכבת הקלה של הקו הירוק.

זהו מתחם BOSTON, בתכנונו הייחודי והמרהיב של אדריכל העל אילן פיבקו, הכולל שבע קומות משרדים מעל קומת מסחר ובה חנויות, בתי קפה ומסעדות, וכן פיאצה יפיפייה ושלווה, הכוללת פינות ישיבה המוקפות בצמחיה ירוקה ועשירה, אשר יכניסו הרבה צבע ורעננות לתוך המתחם. 

כבר לפני שנה, הסתיים שיווק המשרדים בפרויקט וכולם אזלו מהמדף בתוך 3 חודשים בלבד. עם זאת, בימים אלה נפתחת האפשרות לרכוש שבעה משרדים שיצאו שוב לשוק. 

כעת נפתחה הזדמנות נדירה להצטרף לחברות הייטק, חברות לוגיסטיקה, עורכי דין ורואי חשבון, שכבר רכשו עבור עצמם משרדים בפרויקט – וכן למשקיעים שכבר זיהו בסיבוב הקודם את האטרקטיביות של הפרויקט. המשרדים נמכרים כולם ברמת מעטפת, כאשר ההון העצמי הדרוש מתחיל ב-175 אלף שקל, ופוטנציאל השכירות עומד על כ-3,500 שקל לחודש.

חדרי ישיבות משותפים בכל קומה

יתרון נוסף, במיוחד עבור משרדים קטנים, הוא חדרי הישיבות המשותפים בכל קומה. מדובר בחללים מרווחים ומעוצבים, המאפשרים אירוח לקוחות וקיום ישיבות גדולות. 

"חדרי הישיבות הם לשימוש חופשי של המשרדים בקומה, ללא תשלום – כאשר ניתן להזמין אותם באופן קל ונוח, באמצעות אפליקציה", אומרים בחברה.

כך זה יראה: מתחם המשרדים בוסטון בראשון לציון

עסקה מבוקשת בשוק המשרדים

"מדובר בעסקה יזמית עם ערבות חוק מכר ובנק מלווה. עבודות החפירה והדיפון כבר הסתיימו וצפי המסירה צפוי בעוד כ-3 שנים. כל הפרמטרים הללו הופכים את מתחם בוסטון למבוקש במיוחד בשוק המשרדים", אומרים בחברה. 

"לפני כשנה לא הספקנו למצמץ וכבר מכרנו 100% מהפרויקט. מאז רשימת ההמתנה של רוכשים המעוניינים במשרד בפרויקט הלכה והתארכה. יש לנו כעת 7 משרדים בלבד שיוצאים לשוק ואנו צופים כי הם יחטפו במהרה כיוון שפוטנציאל הרווח שלהם אדיר".

"ברור לנו שהביקוש גבוה ולכן מתחייבים כי הנכס יושכר"

על האמון הרב של היזמיות במתחם תעיד העובדה כי קבוצת בר-אב מתחייבת בפני המשקיעים כי המשרד יושכר. "אנחנו מאמינים במתחם וברור לנו שהביקושים יהיו גבוהים, ולכן אנו מוכנים להתחייב למשקיעים שהנכס יושכר, ובמידה ולא יושכר החברה תמצא את השוכרים או תשלם את דמי השכירות לתקופה של עד שנה". עבור הרוכשים לשימוש עצמי, הקבוצה תממן את הריבית על ההלוואה עד לאכלוס המשרדים. 

"כדי להגיע לדמי שכירות של 3,500 שקל בחודש ממגורים בישראל, צריך לרכוש דירה במחיר של 1.7 מיליון שקל לפחות – בעוד במשרדים, בפרויקט טוב שנהנה מביקוש, כל מה שצריך זה כ-580 אלף שקל".

לתיאום שיחה עם נציגי קבוצת תשובה ובר-אב
השאירו פרטים >>

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו