יום חמישי

|

כ״ד בניסן תשפ״ד

|

02.05.2024
תוכן פרסומי

לאן המשקיעים עפים כשהנדל"ן קפוא? גל האנטישמיות בעולם מעורר את שוק הקרקעות בפרדס חנה

יהודי העולם מתנפלים על הנדל"ן בישראל ומייצרים שיאי ביקוש חדשים. המגמה צפויה להשפיע על השוק כולו ולהביא להפשרת קרקעות מאסיבית. על פי בכירים במשק הממשלה תתעדף את האזורים הבטוחים ביותר, כאשר פרדס חנה צועדת בראש.
שראל סופר
|

שתפו:

"אנחנו מזהים פה התעוררות שלא היתה כבר שנים", אומרים בכירים בענף הנדל"ן בשיחה עם מגזין ?? היום (ה'). "יהודי העולם מרגישים היום פחות בטוחים במדינות מגוריהם, וחלקם כבר עוברים לגור בישראל. במקביל אנחנו רואים עלייה חדה בהשקעות של יהודי התפוצות בנדל"ן בישראל – הם רוצים להבטיח לעצמם בית בטוח לעתיד".

מצב זה יוצר שיאי ביקוש חדשים לנדל"ן בישראל. המגמה צפויה להשפיע על השוק כולו ולהביא להפשרת קרקעות מאסיבית. 

על פי בכירים במשק הממשלה תפעל לקדם הפשרות מאסיביות של קרקעות באזורים שנחשבים "בטוחים" יותר מפני טרור ואיומים ביטחוניים. בין האזורים שזוכים לעדיפות – השרון, מישור החוף המרכזי ואזור חדרה-גדרה.

יותר מ-1,200 דונם הופשרו

מבין כל האזורים הללו, פרדס חנה נמצאת כרגע בחזית. יותר מ-1,200 דונם כבר הופשרו בה בשנים האחרונות, והתחזיות הן שיופשרו קרקעות נוספות בהיקפים גדולים.

"רכישת קרקע במתחם תבטיח רווח עתידי של פי 4 על ההשקעה, ולמשקיעים יש את כל הבטחונות להשקעה", אומר נציג חברה המשווקת קרקעות באזור.

"מעל 1,600 משפחות מאוגדות בהסכם"

"אנחנו מאוגדים בקרקע הזו עם עוד מעל ל-1,600 משפחות בהסכם שיתוף שמגן על כולנו. זאת אומרת שכל הפרטים הקטנים כבר סגורים, וברגע שיהיה שינוי בקרקע הכל ירוץ פה מהר".

פרדס חנה מונה כיום 45,000 תושבים, והתוכנית היא להגדיל את כמות התושבים בדרך להפיכתה לעיר (50,000). "מדובר בתוכנית שתאפשר למשקיעים לעשות רווח יפה על השקעה של 179,000 שקלים בלבד בקרקע המובטחת להיבנות בעתיד הקרוב", אומרים בחברה.

הסימנים מעידים שפרדס חנה נמצאת בפתחה של תקופה של צמיחה משמעותית, הודות לגלי העלייה וההשקעות מחו"ל שמונעים מהאנטישמיות הגואה. מי שישקיע היום בקרקעות באזור עשוי למצוא את עצמו יושב על רווחים יפים בעוד מספר שנים.

למידע נוסף - השאירו פרטים >>>



*הקרקע אינה זמינה לבניה

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו