יום שישי

|

י״א בניסן תשפ״ד

|

19.04.2024
תוכן פרסומי

כ-92% הצלחה בטיפול באקנה: האימפריה של "הקוסמת מבני ברק"

מכל רחבי הארץ, נוהרים צעירים ומבוגרים אל רבקה זיידה, שיחד עם בעלה הביוכימאי פיתחה שיטה חדשנית ומוכחת לטיפול באקנה. בלי תרופות, בלי לחיצות, בלי חומרים כימיים – אבל עם תוצאות, אחת ולתמיד
שראל סופר
|

שתפו:

הם אמנם מכונים "פצעי בגרות", אבל פצעי אקנה יכולים ללוות אותנו שנים רבות אחרי גיל החטיבה והתיכון, ולפעמים משאירים אחריהם צלקות מכוערות. יש שיטות רבות לטיפול באקנה, אבל בשנים האחרונות, מי שמסתמנת כמובילה בשוק האדיר הזה היא לא אחרת מרבקה זיידה. מי שזכתה לכינוי "הקוסמת מבני ברק", מנצחת על אופרציה אדירה שמשתמשת בשיטות מדעיות וטכנולוגיה מתקדמת כדי להפחית את האקנה אחת ולתמיד – עם שיעור הצלחה יוצא דופן של 92%, באלפי מטופלים.

זיידה עצמה סבלה מאקנה בגיל ההתבגרות, ולאחר שניסתה אינספור פתרונות שלא הועילו – החליטה להפוך זאת למשימת חייה. עם בעלה רוני זיידה, ביוכימאי ובעל תואר בהנדסת כימיה תרופתית, היא הקימה את "מעבדות רבקה זיידה", וביותר מ-20 שנות פעילות, השניים פיתחו ושיכללו גישות חדשות לטיפול באקנה, ללא מגע יד אדם, וגם במקרים שנחשבים קשים ומאתגרים. בנוסף, הם יודעים גם לטפל בצלקות אקנה – ולשקם את העור באופן מיטבי.

"מרגיש הרבה יותר טוב עם העור שלי"

"ניסיתי טיפולים אחרים – כדורים, רואקוטן, טיפולים כימיים. לדעתי אין להם תוצאות לטווח ארוך. זה אפילו פגע בי מבחינה פיזית", מתארת אוריה, שטופלה אצל רבקה זיידה. "אל רבקה זיידה הגעתי בעקבות אחותי שטופלה אצלה. ראיתי שהתוצאות הן טובות. הטיפול פה הוא טבעי, הוא מחזק אותך, הוא נותן לעור אפשרות להתחדש, וזה בעיני הטיפול האידיאלי". אוריה ואחיותיה, חשוב לציין, עשו את כל הדרך מחצור הגלילית עד לבני ברק – רק כדי לעבור תחת ידי הצוות של רבקה זיידה.

המטופלים של זיידה מגיעים מכל קצוות הארץ – והם מגוונים גם בגילאים, מבני עשרה ועד בני 30 ויותר. בנוסף, מגיעים אליה גם גברים רבים. אחד מהם הוא אופק ברק מקיבוץ רמות מנשה. "האקנה תקפה אותי באכזריות וחיפשתי פתרון", הוא נזכר. "הרבה מאוד מקומות, אם זה קוסמטיקאיות שהכאיבו לי, אם זה תרופות של רופאים שלא באמת עוזרות, לא רציתי לקחת רואקוטן כדי שלא יפגע לי בפרופיל ובשירות הצבאי".

"הגעתי לרבקה, ואחרי שלושה חודשים עמוסים וטובים התחלתי לראות שינוי גדול. עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב עם העור שלי, עם החברים שלי. באמת צריך להבין שיש פתרון לנושא, והפתרון הזה הוא פה. אני משרת עכשיו בצבא, אבל בכל פעם שאני בבית, אני מגיע לפה כי חשוב לי שהעור שלי ייראה טוב ויהיה בריא".

מעוניינים להיפטר מהאקנה אחת ולתמיד?

השאירו פרטים:

מרכז הטיפול ממוקם במגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

"הבחירה הכי טובה בחיים שלי"

על היכולת של זיידה לטפל גם במקרי אקנה קשים ומסובכים, מעיד עדן מפתח תקווה, המשרת בחיל האוויר ומספר: "סבלתי מאקנה די קשה, באזור הלחיים והמצח. התחלתי טיפול ברואקוטן וזה לא עשה לי טוב, זה הכביד עליי, סבלתי מזה. התחלתי כל מיני טיפולים אצל קוסמטיקאיות, תכשירים, משחות, זה לא עזר. האקנה שלי היה יותר מדי קשה".

"כשהגעתי לרבקה זיידה, תמכו בי ואמרו שהכל יהיה בסדר. הרגשתי שפה אני רוצה להיות. עשיתי את הבחירה הכי טובה בחיים שלי, והפנים שלי נראות הרבה הרבה יותר טוב עכשיו. שמים לב לזה. בכל מקום שאני מגיע אליו, אנשים שמכירים אותי אומרים: יואו, איך הפנים שלך השתפרו. אני מרגיש בטוח, כיף לי לצאת למסיבות, אני מרגיש יותר חי".

"חייבים לפתור את הבעיה מהשורש"

זיידה עצמה מספרת כי "אקנה מתחיל בתהליך טבעי לכל דבר – הפרשה של נוזל שומני שאמור לשמור על העור שלנו ולהעניק לו לחות. אך לעתים, יש הפרשת יתר של אותו נוזל (סבום) שיוצרת אקנה".

לדברי זיידה, בעוד רוב הטיפולים מתמקדים בטיפול בפצעונים, בטיפול הייחודי שלה מבררים מה הגורם המקורי לאקנה – שינויים הורמונליים, תזונה, תרופות, הרגלי הגיינה ועוד – ומטפלים בגורם הספיציפי באמצעות חומרים ותכשירים שמאזנים את העור. "רק כך אפשר להבטיח שהפצעים יעלמו – וגם לא יחזרו בהמשך", היא אומרת ומוסיפה: "אפילו אנשים עם נטייה טבעית לעור שומני נפטרים מהבעיה כי ברגע שהעור מאוזן הבלוטות לא נסתמות. למעשה, הבעיה נפתרה מהשורש ולכן אחרי הטיפול שלנו אפשר לאכול הכל ואין מגבלות".

שיטת הטיפול שפיתחו בני הזוג זיידה מבוססת על התאמה אישית לכל מטופל ולמצב העור שלו. לא מדובר על טיפול פנים בודד אלא פתרון מקצה לקצה בדמות סדרת טיפולים מותאמת עבור כל מטופל נבנית תוכנית המשלבת טיפולי פוטותרפיה, עם תכשירים ייעודיים לטיפול בעור, המיוצרים במעבדות עצמן מ-100% חומרים טבעיים (מבוססי צמחי מרפא). השיטה מתאימה גם לצלקות וחטטי אקנה בשימוש במכשור המתקדם ביותר שקיים היום בישראל, ואף לכתמי פיגמנטציה.

"מדובר בטיפול טבעי ובטוח, עם ותק של 22 שנה. הייחוד שלנו – אין מגע יד אדם בעור, בלי לחיצות וכאבים, ואין הגבלות על אורח החיים בזמן הטיפול", מסכמת זיידה. "זו אלטרנטיבה אמיתית לתרופות וכדורים, וחשוב לדעת שאין צורך להרעיל את הגוף או לפגוע בכבד כדי להיפטר מאקנה ולזכות בעור חלק, בכל אזורי הגוף".

מעוניינים להיפטר מהאקנה אחת ולתמיד?

השאירו פרטים:

מרכז הטיפול ממוקם במגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה
– מרכז הטיפול ממוקם במגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו