שבת

|

י״ט בניסן תשפ״ד

|

27.04.2024
תוכן פרסומי

"טיפול נכון בשקעים מתחת לעיניים משפר משמעותית את מראה הפנים"

העור הדקיק והעדין שסביב העיניים מתחיל להתקמט כבר בגיל 30 – ולאט לאט נוצרים השקעים שיוצרים מראה עייף ונפול לכל אזור הפנים. ברשת פרופורציה מסבירים כיצד מילוי מדויק באמצעות חומצה היאלורונית, מחזיר את המצב לקדמותו ומייצר מראה זוהר. "בטיפול קצר ונטול כאב השתנו לי הפנים".
שראל סופר
|

שתפו:

זה קורה לכולן, ובכל זאת, שום דבר אינו מכין אותך לפעם הראשונה בה את מגלה את קמטי ההבעה הראשונים שלך, אותו קמט עמוק בין הגבות או בכנפי האף. וכך, עם הזמן את מגלה שהעור שלך מאבד מחיוניותו, יותר ויותר קמטים מתחילים להופיע והכי גרוע, שקעים כהים נוצרים מסביב לעיניים, שגורמים לכולם לשאול אם את חולה או עייפה.

"איפור, קרמים, מסכות – שום דבר לא פותר את הבעיה באמת, הביטחון העצמי שלי החל לרדת. את מרגישה צעירה בפנים, אבל כשאת מסתכלת במראה, את רואה אישה עייפה ובוגרת ושואלת את עצמך מי זאת בכלל". כך מספרת על עצמה חן, אשת משפחה מאזור המרכז, שעברה תהליך שנשים רבות מכירות מקרוב: התבגרות עור הפנים, תוך איבוד נפח משמעותי והיווצרות שקעים עקשניים מסביב לעיניים.

חן ביקשה את עצתה של ש' אחותה הגדולה – וזו הפנתה אותה לטיפול מילוי באחת ממרפאות רשת פרופורציה. "הייתי חשדנית, חשבתי שחומרי מילוי יגרמו לי למראה לא טבעי ומוגזם, כמו זה שמאפיין נשים רבות שעברו טיפולים אסתטיים", משתפת ש'. "אבל החלטתי לנסות בכל זאת, בחרתי לעבור טיפול בעיניים שקועות ומילוי קמטי הבעה בשלושה מקומות. להפתעתי, ההליך המהיר היה עדין מאוד, בלי כאב מיוחד והתוצאות טבעיות."

"כדאי להקדים ולטפל בבעיה"

ברשת פרופורציה, שהוקמה ב-1988 ומאז מתמחה בטיפולים אסתטיים בעזרת צוות אנשי רפואה מומחים, מסבירים כי "עיניים שקועות הן מטרד אסתטי נפוץ, שגורם למראה עייף וחסר חיוניות. העור שמתחת לעיניים הוא דקיק ועדין, ומתחיל להתקמט כבר בתחילת שנות ה-30 לחיינו. ישנו גם מרכיב גנטי, אבל בסופו של דבר, כולנו נסבול מהבעיה – אלא אם נקדים ונטפל בעור עוד לפני שהיא מופיעה, או כשמגיעים הסימנים הראשונים.

אחד הגורמים העיקריים להיווצרות השקעים הוא העובדה שהשומן שמתחת לעיניים, המעניק לאזור נפח בריא, נספג באיטיות ככל שעוברות השנים – והתוצאה היא נסיגה של עצמות ארובת העין פנימה. עליות וירידות במשקל, תזונה לא בריאה וחשיפה לשמש הישראלית החזקה, רק מחמירים את מצב השקעים. ואולם בטיפול פשוט, ניתן להחזיר לעור שסביב העיניים את המראה המוצק והרענן".

תוצאות שמחזיקות מעמד עד שלוש שנים

הטיפול מבוצע לרוב באמצעות חומצה היאלורונית – חומר שמיוצר באופן טבעי בגוף, ומרכיב 60% מהעור שלנו. הודות לכך, התוצאות של הטיפול טובות במיוחד – ויכולות להישמר לתקופה של עד שלוש שנים.

לפני הטיפול, מורח הרופא משחת אלחוש על האזור המטופל – שקע העין והרקמות הרכות שסביבה. חומר המילוי, חומצה היאלורונית – מוחדר לאט ובהדרגה לאזור הטיפול באמצעות קנולה, שהיא צינורית דקה ולא חדה. התהליך קצר ומהיר, ומיד לאחריו, ניתן לחזור לשגרה. לעתים, תהיה נפיחות קלה או אדמומיות, שיחלפו תוך ימים ספורים.

מעוניינת בפרטים נוספים על טיפול לשקעים בעיניים?

השאירי פרטים >>

רותי נבון: "אני מקבלת מחמאות מהקהל"

לרשת פרופורציה 15 סניפים בפריסה ארצית, ופרט לצוות אנשי הרפואה המנוסים, מקפידים ברשת לעשות שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, ובמכשור מתקדם. חברי קופות החולים כללית ומכבי אף נהנים מהנחות מיוחדות על הטיפולים.

במהלך השנים צברה הרשת אלפי לקוחות מרוצים, אם לא יותר. אחת מהם היא הזמרת רותי נבון, המעידה כי "כזמרת המופיעה ברחבי הארץ והעולם, אני חייבת להקפיד על המראה החיצוני ולהתמיד בשמירה על אורח חיים בריא ונכון. טיפולי האסתטיקה הייחודיים שקבלתי ברשת מרפאות פרופורציה עושים בהחלט את העבודה. כמי שמרגישה צעירה בנפשה אני שמחה שמתאפשר לי להיראות חיונית ורעננה גם מבחוץ, ובעיקר מרגש אותי לקבל מחמאות על המראה שלי מהקהל".

לקוחה נוספת, חנה גוטלון, מספרת כי "מאז שהתחלתי את הטיפולים בפרופורציה, אני פשוט פורחת. התחושה נהדרת, גם הפנימית וגם החיצונית. אני מרוצה וכיף לי, אני מתאפרת ומורחת את הפנים בתחושת סיפוק גדולה. מאז ומתמיד לא הייתי חברה של הגיל ואני ממש מאושרת שיש את הטיפול הזה. כשאנשים שואלים לגילי, אני מפרגנת לעצמי ואף מורידה במספר השנים ואנשים מאמינים לי. התגובות כל כך חיוביות והפרגון הוא אדיר".

ומה עם חן, מתחילת הכתבה? למרות ההיסוס הראשוני, היא מעידה כי הבחירה שלה השתלמה. "אישה שהתגעגעתי אליה מביטה בי חזרה מהמראה. אני מסתכלת על עצמי ומחייכת. בניגוד לחשש שלי, אף אחד לא קיבל את פני למחרת בקריאות תדהמה. השינוי היה הדרגתי. מחמאות קטנות, חיוכים, מבטים מקצה החדר. עכשיו, לראשונה מזה הרבה מאוד זמן, אני מרגישה שוב זוהרת, מושכת ומלאת ביטחון".

מעוניינת בפרטים נוספים על טיפול לשקעים בעיניים?

השאירי פרטים >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה