יום שני

|

כ״א בניסן תשפ״ד

|

29.04.2024
תוכן פרסומי

"הפסדים בשוק ההון על רקע המלחמה? אנשים שמנהלים אצלנו כמה מיליונים דווקא הרוויחו"

במשך שנים עבדתם קשה, סימנתם מטרות כלכליות – וכבשתם אותן. האתגר שלכם כעת הוא לשמר את ההון שצברתם ולהכפיל אותו, לחסוך במיסים ולהבטיח את העתיד הכלכלי של ילדיכם. רואי שוקרון, מנכ"ל חברת השירותים הפיננסיים בנצ'מרק, מסביר מדוע מי שהצליח לצבור מיליונים לא יכול להרשות לעצמו להסתפק בליווי פיננסי סטנדרטי, במיוחד בימי משבר. "אנחנו הפתרון האטרקטיבי והמקצועי ביותר עבור אנשים שעברו את גיל 50 ומנהלים 2-15 מיליון ש"ח"
שראל סופר
|

שתפו:

רואי שוקרון, מנכ"ל חברת השירותים הפיננסיים בנצ'מרק

"בתקופות של משברים וירידות חזקות, וגם בתקופה של עליות משמעותיות, שם הערך שלנו בא לידי ביטוי באופו הבולט ביותר. אנחנו יודעים לקחת החלטות ללא התחשבות ברגש, לאסוף סחורה זולה ולערוך שינויים בתיק שיכולים להיות שווים הרבה כסף", כך אומר רואי שוקרון, מנכ"ל חברת השירותים הפיננסיים בנצ'מארק, בראיון מיוחד בו הוא שוטח את ה"אני מאמין" שלו בנוגע לשמירה על ההון המשפחתי והעברתו לדור הבא. 

איך נכון יהיה להתנהל פיננסית בתקופה של שוק כל כך תנודתי?  

"קודם כל חשוב לא לעשות תנועות חדות. שנית, צריך לשקול כל תנועה עם איש המקצוע שרואה את התמונה המלאה. ואם אין כזה – זה הזמן לוודא שיהיה, בטח במצב כזה".

איזו החלטה טובה, למשל, לקחתם עבור הלקוחות שלכם מאז החלה המלחמה?

"החוכמה היא לא לחכות שיפרוץ משבר ואז לקחת החלטה טובה. החוכמה היא לנהל ולפקח כל הזמן ולהגיע ערוך מראש לכל תרחיש. אחת ההחלטות שלנו, למשל, עבור הלקוחות בבנצ'מרק, שאנחנו רואים בה ניצחון, נלקחה בכלל בתחילת 2023. החלטנו להפוך את המאזנים לגלובל, וזאת לאחר ניתוח מעמיק של המצב הפוליטי-כלכלי בישראל. ואכן, השוק הגלובלי נמצא בעליות משמעותיות מתחילת השנה ובטח ביחס לישראלי. 

"אז כששואלים האם אנחנו סובלים מהפסדים על רקע המלחמה התשובה שלי מפתיעה רבים. אנחנו הגענו מוכנים וכשהמלחמה פרצה ב-7 באוקטובר זה לא השפיע לרעה על הלקוחות שלנו. לא רק שהם לא הפסידו –  הלקוחות שלנו אפילו הרוויחו בשוק ההון".

"כל מחלקה מתנהלת כמו סיירת מובחרת"

בנצ'מארק היא חברה ייחודית בתחום השירותים הפיננסיים, המציעה ללקוחות בסדר גודל בינוני שירותי פרימיום השמורים בדרך כלל לאנשי ההון הגדול. "לקוח לא צריך להגיע עם מאות מיליוני שקלים כדי לקבל את הליווי הפיננסי הכי אקסקלוסיבי. אנחנו למעשה לקחנו שירות שניתן בד"כ למשפחות העשירות ביותר בארץ ויצרנו מבנה של חברה מהחלומות – שנותנת שירות פרימיום עבור מי שצברו 2-15 מיליון שקל", מסביר שוקרון.

לדבריו, "רק בפיקוח דקדקני והוליסטי הלקוח יצליח להגיע לנקודת האופטימום ולדאוג שההון שהוא צבר יישמר גם לדור הבא. זה עניין מאוד חמקמק גם כשאין משבר או מלחמה ברקע, אבל בזמנים כמו המצב בו אנו נתונים כרגע אסור לשבת על הגדר. צריך לייצר תנועה ולהגיב לשינויים שמתרחשים סביבנו, וכל בחירה צריכה להילקח בהתאם למצב הפיננסי המלא של הלקוח".

מעוניינים לבחון התאמתכם בשיחה עם יועץ בכיר?
השאירו פרטים >>>

"פועלים לפי נתונים ולא תחושות בטן"

איך מקבלים את ההחלטה הנכונה במצב חירום? 

"הראייה שלנו היא ראייה הוליסטית. החלטה נכונה עבור לקוח X אינה נכונה עבור לקוחה Y, ולהיפך. אנחנו עוטפים את הלקוחות שלנו ב-360 מעלות, עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה – כלכלנים, משפטנים, רואי חשבון ומומחים במיסוי – ומתאימים להם תוכנית שתפורה למידותיהם המדויקות. 

"אנחנו פועלים כמו פירמה יוקרתית של עורכי דין, עם מחלקות שמתנהלות כמו סיירות מובחרות. בראש כל "סיירת" עומד שותף, בעל מומחיות, שמכיר היטב את הלקוח ומגיע עם ניסיון עשיר בתחום המקצועי של המחלקה.

"השיטה שלנו, שמתייחסת ללקוח כמכלול, מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. אנחנו מייצרים עבור הלקוח one stop shop אמיתי והוליסטי, לא רק בתחום הפיננסי, אלא גם בכל ההיבטים המשיקים: המשפטי, המימוני, המיסויי, והחשבונאי, מתוך אמונה שרק כך ניתן להגיע לשגשוג של ההשקעות. 

"כל אנשי המקצוע הללו מגבשים יחד את האסטרטגיה הנכונה לניהול הכסף של הלקוח, ומבצעים אותה מול כל הגורמים הרלוונטיים. יתרון עצום הוא מערכות ניהול הנכסים הטכנולוגיות שפיתחנו בעצמנו. למעשה, כל המערכת הזו בנויה בדיוק לטובת לקיחת ההחלטה הנכונה ברגע הנכון, בהתבסס על נתונים, אנליזות וסטטיסטיקות – ולא על תחושות בטן. לקוחות שלנו יודעים בוודאות שאין היבט שלא נבחן במקצועיות ובאחריות. זה מעניק שקט נפשי וביטחון".

"ניהול עושר הוא הדרך לדאוג לדור הבא"

"בסופו של דבר", מסכם שוקרון, "לניהול הון יש חשיבות גבוהה מאוד, אך כדי למקסם אותו חייבים לדאוג להרבה מאוד פרטים. ניהול העושר דורש התמחויות בהרבה מאוד תחומים, ואת המעטפת הזו אנחנו נותנים ללקוח שמגיע לבנצ'מרק. מהרגע שהוא נכנס לפה הוא יודע שיש מי שדואג לאינטרסים שלו, להגדלת העושר שלו – ולחיסכון עבורו ועבור הדורות הבאים".

מעוניינים לבחון התאמתכם בשיחה עם יועץ בכיר?
השאירו פרטים >>>

"אין באמור במסמך זה ו/או בכל המלצה אחרת שניתנה לכם על ידי בנצ'מרק ניהול אסטרטגי בע"מ, בנצ'מרק שירותים פיננסיים סוכנות לביטוח פנסיוני (2018) בע"מ ו/או כל מי מטעמן כדי להיחשב ו/או לבוא במקום ייעוץ לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995 (להלן "החוק"), ו/או כפניה בהצעה למתן שירותים לפי החוק, ובכלל האמור לא מדובר והסוכנות אינה עוסקת בייעוץ השקעות, ניהול תיקי השקעות או שיווק השקעות כמשמעם בחוק. האמור במסמך זה לא ייקרא כמתן ייעוץ לגבי תמהיל ו/או מדיניות ההשקעה כמשמעו בחוק."

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו