יום שישי

|

ט׳ באייר תשפ״ד

|

17.05.2024
תוכן פרסומי

הכי בטוח והכי יוקרתי לגיל השלישי: PALACE תל אביב מקבוצת עזריאלי מציע תקופת ניסיון

בימים אלה, כשכולנו רוצים להרגיש בטוחים ומוקפים בחברים, מבוגרים רבים יותר מבקשים לעצמם מודל מגורים המספק ביטחון וחיי קהילה. עבור מי שחוששים לעשות את המעבר מציעה פאלאס דיור מוגן מקבוצת עזריאלי, מסלול ייחודי: תקופת ניסיון במתחם הדיור המוגן האקסקלוסיבי בלב ת"א, הכולל דירות מרווחות ומעוצבות, בריכת שחיה, חוגים, ספא, ארוחות שף, מרחבים מוגנים ומערך שירותי רפואה ואבטחה הפועל 24/7
שראל סופר
|

שתפו:

"מחקרים רבים מצביעים על כך שאנשים בגיל השלישי זקוקים לביטחון חברתי. מצד אחד, הם רוצים לנהל את החיים בעצמם ולא להפוך לנטל על הילדים, ומצד שני – להרגיש חלק מקהילה", כך אומרת איריס כהן, מנכ"לית רשת פאלאס דיור מוגן מקבוצת עזריאלי.

"זה לא מפתיע שמאז המלחמה יש עלייה במספר הפניות אלינו. אנשים מבינים שדיור מוגן איכותי נותן מענה לכל הצרכים שעולים בשגרה ועל אחת כמה וכמה בשעת חירום. מצד שני, לקבל את ההחלטה הסופית לעבור לדיור מוגן זה עניין לא פשוט ואנשים לא אוהבים לקבל החלטות תחת לחץ".

מסיבה זו החליטו בפאלאס דיור מוגן מקבוצת עזריאלי, לפתוח את מתחם הדיור המוגן היוקרתי בתל אביב לתקופת התנסות. "זו הזדמנות לקחת הפסקה ולקבל טעימה מהחיים הטובים – לגור במיקום מרכזי עם כל מה שיש לעיר הגדולה להציע, בדירה מעוצבת עם בריכה, חדר אוכל ובו ארוחות שף ומערכת חוגים סביב השעון. תקופת ההתנסות היא פינוק בפני עצמו, והיא גם עוזרת לקבל את ההחלטה הנכונה לטווח הארוך".

מעוניינים לשמוע על המסלול הייחודי ב-PALACE ת"א?
השאירו פרטים:

*המבצע בכפוף לתקנון ומיועד לגילאי 70 ומעלה.

מיקום מרכזי, איכות חיים וביטחון

פאלאס תל אביב ממוקם במרכז ויצמן בלב העיר, מרחק הליכה מבתי קפה ומוסדות תרבות מרכזיים. מדובר במתחם דיור מוגן הנחשב לאחד האקסקלוסיביים בישראל, הכולל כולל דירות מרווחות ומעוצבות במגוון גדלים – החל מ- 60 מ"ר עד 130 מ"ר (גם פנטהאוזים ודירות גן), לובי מפואר, בריכת שחיה, חדר כושר, ספא, ארוחות שף, שיעורי פילאטיס, יוגה ותזונה, מופעי מוסיקה ופעילויות שונות.

הדיירים יכולים לשמור מצד אחד על העצמאות שלהם – לבשל לעצמם, לצאת לסידורים וקניות. מצד שני הם יכולים להישען לאחור ולהפסיק לדאוג לתחזוקת הבית השוטפת. למשל, אין צורך לתקן את המזגן או לעשות כביסה, ניקיונות וכדומה.

הסטנדרט הגבוה במתחם בא לידי ביטוי גם בשירותים חיוניים, כמו שירותי רפואה פרטיים המותאמים באופן אישי לכל דייר ודיירת, שירותי שמירה ואבטחה הפועלים מסביב לשעון ושפע של מרחבים מוגנים – מצרך מבוקש בימים אלה.

במקום הראשון: המשפחה והחברים

לדברי כהן, במקום גבוה בסולם הצרכים של בני הגיל השלישי נמצא המימד החברתי והמשפחתי, והמודל של פאלאס נותן לכך מענה. "אנשים בגיל הזה אוהבים לארח משפחה וחברים, בין אם זו ארוחת שישי משפחתית או משחק קלפים עם החבר'ה. הצוות שלנו ערוך לעזור בכל אירוע כזה מקטן ועד גדול, בין אם זה בדירה הפרטית, בחדרי אירוח פרטיים או בחדר האוכל".

חיי קהילה ותחושת ביטחון שלא ניתן להשיג בבית הפרטי"

לסיכום, אומרת כהן: "דיירים המגיעים אלינו, לרשת פאלאס, הם בדרך כלל אנשים אמידים שעבדו קשה כל חייהם ופרשו בתנאים נוחים. הם רגילים לבתים מרווחים, לנוחות, לחיי תרבות ופנאי וכו'. רבים מהם לא האמינו שיש מקום שיוכל להתחרות באיכות החיים הגבוהה של הבית הפרטי, אבל אחרי שהם הגיעו הנה הם הבינו שמדובר בשדרוג משמעותי.

"עבור אותם מתלבטים אין כמו להתנסות בחוויית המגורים כאן בגוף ראשון ולהבין שמעבר לכל היתרונות הברורים, מדובר במקום שבו אפשר להנות מחיי קהילה ותחושת ביטחון שלא ניתן להשיג בבית הפרטי".

מעוניינים לשמוע על המסלול הייחודי ב-PALACE ת"א?
השאירו פרטים:

*המבצע בכפוף לתקנון ומיועד לגילאי 70 ומעלה.

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו