יום שני

|

כ״א בניסן תשפ״ד

|

29.04.2024
תוכן פרסומי

"הזהב הוכיח את עצמו כ'ממ"ד פיננסי' נגד משברים עם תשואה של 488% ב-20 השנים האחרונות"

מחקר קובע כי מי שהשקיע בזהב בשני העשורים האחרונים נהנה מתשואות שעקפו את המדדים הגדולים, כולל ה-S&P האמריקאי ות"א 125. בחברת IGOLD המייבאת עבור ישראלים מטילי זהב משוויץ מסבירים כיצד ניתן לרכוש את המתכת היוקרתית בישראל ולחסוך 20% מהעלויות
שראל סופר
|

שתפו:

"מאז פרוץ המלחמה יש היענות גבוהה מצד משקיעים המוצאים במטילי זהב חוף מבטחים פיננסי. הסיבה לכך ברורה: אין השקעה שמוכיחה את עצמה במשך שנים רבות כעמידה בפני משברים, מלחמות וקריסות כלכליות כמו ההשקעה במטילי זהב", כך אומר אומר רו"ח איתן בר איתן מחברת IGOLD. 

את דבריו מגבה בר איתן בנתונים עדכניים: "מחקר שערכה חברת המחקר הישראלית C-Value ופורסם לאחרונה קובע שמי שהשקיע בזהב ניצח את כל המשברים הכלכליים הגדולים, בין אם זה משבר הסאב-פריים או הדוט.קום", הוא אומר. 

"המחקר גם קובע שאם בודקים 20 שנה אחורה הזהב עקף את כל המדדים הגדולים, כולל תל אביב 125 ו-S&P500 עם תשואות של 488%, שזה רווח לא נורמלי. לצד זה הסיכון בהשקעה היה זהה או נמוך. אנשים עושים אחד ועוד אחד ומבינים שזה כמו להשקיע באג"ח, רק עם פוטנציאל רווח גבוה יותר. כלומר, זה לא מפתיע שיותר ויותר ישראלים מתעניינים בהשקעה בזהב – דווקא עכשיו".

"בחודש האחרון סגרנו עסקאות בהיקף של מיליוני שקלים לכל עסקה. הסיבה לכך היא ברורה: אנשים מחפשים השקעות מחוץ למערכת הפיננסית המסורתית ללא סיכון. הם מדמיינים מצב קיצון של קריסת השקל, הדולר, הבנקים ובתי ההשקעות והם רוצים לגדר את עצמם. הם יודעים שבתרחיש קיצון השקעה במטילי זהב מהווה "ממ"ד פיננסי" נגד משברים".

השוואה בין תשואות לטווח ארוך: הזהב עוקף את רוב המדדים

למידע נוסף -
השאירו פרטים >>>

רוכשים זהב וחוסכים 20% מהמחיר

את IGOLD הישראלית הקימו רו"ח בר איתן וג'וש פלדמן בשנת 2012. החברה מצאה דרך חוקית המאפשר לרכוש מטילי זהב בישראל תוך כדי חיסכון של כמעט 20% בעלויות. 

"אנו משנעים את מטילי הזהב משוויץ לנמל אילת, ובאופן הזה מאפשרים ללקוחות שלנו להנות מפטור ממע"מ. השקעה אצלנו מתחילה ב-60,000 שקל, ובסכומים אלה פטור ממע"מ שווה ערך להנחה של אלפי שקלים", מסביר בר איתן.

"על פי התקנות על מנת להיות זכאי לפטור ממע"מ המוצרים צריכים לשהות באילת 3 חודשים לפחות. לכן, הזהב שאנחנו רוכשים מאוחסן בכספות שלנו, עם ביטוח מלא. מי שרוצה לאחר 3 חודשים יכול להגיע לאילת ולאסוף את הזהב שרכש כחוק – ובחיסכון משמעותי מאד".

גם הסבתות ידעו זאת: זהב שומר על ערכו

"כבר אלפי שנים שהזהב שומר על ערכו, במיוחד בזמנים של משבר, מה שהופך אותו לתחליף האולטימטיבי למטבעות. אם חלק מהפורטפוליו שלך מושקע בזהב, המשמעות היא שגם אם הכלכלה קורסת, ערך הפורטפוליו שלך ישמר", אומר בר איתן. "לכן, זו ההשקעה בטוחה ויציבה. גם הסבתות שלנו ידעו את זה – רבות מהן הביאו איתן לארץ תכשיטי זהב כשעזבו את ארצות המוצא שלהן, בין אם באירופה או במזרח. הן הבינו שתכשיט זהב קטן שיצליחו להבריח, יהיה שווה הרבה כסף עבור המשפחה, ולא יאבד את ערכו בעתיד".

לסיכום, אומר בר איתן: "הלקוחות שלנו, שהתחילו לרכוש זהב דרכנו, ראו עם השנים שהזהב אכן לא תלוי בכלכלה, במשברים פוליטיים או בבנקים מקומיים, ותמיד מבוקש. המחקר האחרון מגבה זאת בנתונים שחור על גבי לבן ומוכיח כי מדובר בהשקעה עם שילוב של סיכון נמוך וסיכוי גבוה לרווחים נאים".

למידע נוסף -
השאירו פרטים >>>

*אין בתשואות העבר כדי להבטיח תשואה דומה בעתיד. אין לראות בפרסום זה, בתוכנו משום שיווק/ייעוץ השקעות או תחליף לכזה. ט.ל.ח

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו