יום ראשון

|

ה׳ באלול תשפ״ד

|

08.09.2024
תוכן פרסומי

במערב גבעת עדה: קרקעות בגוש 10135 יימכרו בהחל מ-119 אלף שקל

חברת "נחלה" הודיעה על פתיחת שיווק שלב ג' בפרויקט הקרקעות בגבעת עדה, זאת לאחר סיום שלבי א' וב'. מדובר בקרקעות מבעלות פרטית הצמודות לחלק המערבי והמבוקש של המושבה אותה הקים הברון רוטשילד. מגרשים מוצעים כעת בהחל מ-119 אלף שקל וצפויים להניב רווחים של מאות אחוזים עם הפשרת האזור
שראל סופר
|

שתפו:

גוש 10135 בגבעת עדה הוא אחד המבוקשים בשוק הקרקעות. הסיבה ברורה לעין: מדובר בגוש הצמוד לשכונות היוקרתיות של המושבה ההיסטורית גבעת עדה ומשקיף אל נופי כרמים ומטעים בלב בקעת הנדיב. שני השלבים הראשונים של הפרויקט הסתיימו בהצלחה וכל המגרשים נמכרו. 

כעת נפתח שלב ג' בפרויקט. המחירים עדיין לא משקפים את הפוטנציאל הצפוי בשלב ההפשרה ועומדים על החל מ-119 אלף שקל לקרקע בבעלות פרטית הרשומה בטאבו. 

"התחלנו את שיווק שלב ג' במחיר שלא יחזור. מי שלא ירכוש עכשיו, ישלם בעתיד הרבה יותר", אומר מנכ"ל חברת "נחלה", המשווקת את הפרויקט. "קרקע היא נכס לכל החיים, אז מי שחושב על העתיד ורוכש עכשיו קרקע שהיא בטוחה  – בטאבו".

המושבה על שם אשת רוטשילד הפכה ליעד מבוקש

גבעת עדה הוקמה כמושבה חקלאית בשנת 1903 על ידי הברון רוטשילד וקרויה על שם אשתו – אדאלייד. בשנת 2003 אוחדה עם בנימינה לרשות עירונית אחת. הביקוש למגורים באזור היה גבוה מאז ומתמיד בגלל הנוף הפסטורלי והאוכלוסייה האיכותית, אך הם התעצמו עוד יותר מאז שתחנת רכבת ישראל נבנתה.

"תנופת הבנייה של גבעת עדה לא נפסקת והסיבה לכך היא הביקושים הגבוהים", מסבירים בחברה. "משפחות שמחפשות איכות חיים, נוף פתוח ואוויר נקי נהנות כאן מכל העולמות. ב-45 דקות ניתן להגיע לתל אביב ובהרבה פחות מכך לחיפה, ומכיוון שדרכי הגישה נוחות כל כך המרחק מאזורי התעסוקה כבר לא מהווה שיקול בבחירת אזור המגורים".

ייעוץ משפטי על ידי משרד עו"ד בכיר

החברה מציעה כיום ליווי משפטי של משרד עו"ד בכיר, כאשר כספי הרוכשים מוחזקים בנאמנות. זוהי הזדמנות לרכוש נדל"ן באזור יוקרתי ובמחיר משתלם, עם פוטנציאל רווח משמעותי בשנים הבאות.

למידע נוסף - השאירו פרטים >>>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה