יום שלישי

|

ט״ו בניסן תשפ״ד

|

23.04.2024
תוכן פרסומי

"אנחנו הפתרון האטרקטיבי, והמקצועי ביותר עבור אנשים שעברו את גיל 50 ומנהלים 2-15 מיליון ש"ח"

במשך שנים עבדתם קשה, סימנתם מטרות כלכליות – וכבשתם אותן. האתגר שלכם כעת הוא לשמר את ההון שצברתם ולהכפיל אותו, לחסוך במיסים ולהבטיח את העתיד הכלכלי של ילדיכם. רואי שוקרון, מנכ"ל חברת השירותים הפיננסיים בנצ'מרק, מסביר מדוע מי שהצליח לצבור מיליונים לא יכול להרשות לעצמו להסתפק בליווי פיננסי סטנדרטי.
שראל סופר
|

שתפו:

"מי שחצה את גיל 50 וצבר הון של 2-15 מיליון שקל, צריך להתחיל לחשוב על קפיצה למגרש של הגדולים. זה אומר שהוא לא יכול להסתפק בליווי פיננסי סטנדרטי או בסיוע של אנשי מקצוע פה ושם. כי רק כאשר רואים את התמונה הפיננסית המלאה אפשר לייצר אסטרטגיה שגם מייצרת חיסכון וגם מגדילה את ההון", כך אומר רואי שוקרון, מנכ"ל חברת השירותים הפיננסיים בנצ'מרק.

פריחת ההייטק, הנדל"ן והכלכלה הישראלית בשנים האחרונות בכלל, הובילה לגידול במספר המיליונרים החדשים. לעתים מדובר במי שעשה אקזיט מוצלח או מימש אופציות בחברת ההייטק בה הוא עובד, לעתים במי שביצע השקעות מוצלחות בנכסים בארץ או בחו"ל ויש גם מי שמרוויח משכורות גבוהות בעבודה קשה. אם גם אתם חציתם את גיל 50 וצברתם הון של כמה מיליוני שקלים, חשוב שתהיו מודעים לאפשרויות העומדות בפניכם – בהגדלת ההון, בחיסכון במס ובשמירה על האינטרס של דור ההמשך.

"כל מחלקה מתנהלת כמו סיירת מובחרת"

"לקוח לא צריך להגיע עם מאות מיליוני שקלים כדי לקבל את הליווי הפיננסי הכי אקסקלוסיבי. אנחנו למעשה לקחנו שירות שניתן בד"כ למשפחות העשירות ביותר בארץ ויצרנו מבנה של חברה מהחלומות – שנותנת שירות פרימיום עבור מי שצברו 2-15 מיליון שקל", אומר שוקרון.
"אנחנו פועלים כמו פירמה יוקרתית של עורכי דין, עם מחלקות שמתנהלות כמו סיירות מובחרות. בראש כל "סיירת" עומד שותף, בעל מומחיות, שמכיר היטב את הלקוח ומגיע עם ניסיון עשיר בתחום המקצועי של המחלקה.

"אנחנו עוטפים את הלקוחות שלנו ב-360 מעלות, עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ומתאימים להם תוכנית שתפורה למידותיהם המדויקות. כך הם מקבלים את הפתרון האטרקטיבי, ההוליסטי והמקצועי ביותר שיש כיום בשוק".

מעוניינים לקבוע שיחה עם מנהל השקעות בכיר?
*לבעלי הון עצמי מעל 1 מיליון ש"ח נזיל
השאירו פרטים >>>

"כל ההיבטים הפיננסיים - במקום אחד"

"השיטה שלנו, שמתייחסת ללקוח כמכלול, מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. אנחנו חברה פרטית שלא מוחזקת על ידי חברות מוסדיות עם אינטרס. מה שאנו רואים לנגד עיננו זה האינטרס של הלקוח. פועלים פה רואי חשבון, סוכנים פנסיוניים, עורכי דין, מנהלי השקעות, משווקי השקעות, מומחי נדל"ן, בנקאיים, ואנשי ביטוח.

"כל אנשי המקצוע הללו מגבשים יחד את האסטרטגיה הנכונה לניהול הכסף של הלקוח, ומבצעים אותה מול כל הגורמים הרלוונטיים. יתרון עצום הוא מערכות ניהול הנכסים הטכנולוגיות שפיתחנו בעצמנו, ומסייעות לנו לתפור את החליפה הנכונה ללקוח.

"לאחר שהכנו תוכנית מדוייקת, אנו עוקבים אחרי יישום האסטרטגיה באמצעות ועדה דו שבועית, ובמקביל שומרים על הקשר עם הלקוח ומקיימים איתו פגישה אחת לרבעון כדי לוודא שהכל נעשה לשביעות רצונו ובאופן שמשרת את מטרותיו.

"למעשה, אנחנו מייצרים עבור הלקוח one stop shop אמיתי והוליסטי, לא רק בתחום הפיננסי, אלא גם בכל ההיבטים המשיקים: המשפטי, המימוני, המיסויי, והחשבונאי, מתוך אמונה שרק כך ניתן להגיע לשגשוג של ההשקעות. לקוחותינו יקבלו שירות מתמשך בכל התחומים, שיאפשר להם שקט נפשי וודאות שאין היבט שלא נבחן במקצועיות ובאחריות, ושהכסף עובד בשביל המשפחה, באופן בטוח לטווח הארוך.

"פעולות שחסכו ללקוח 350 אלף שקל"

את היתרונות של המעטפת הפיננסית הכוללת עליה מדבר שוקרון הוא מדגים באמצעות סיפור של לקוח בן 80, שהגיע עם לא פחות מ-8 תיקים מנוהלים, נכסים פנסיוניים של כמה מיליונים ועוד כמה נכסים בחו"ל. "הצלחנו לחסוך לו 350 אלף שקל כבר בשנת המס הראשונה", הוא אומר.

איך עשיתם את זה?

"צמצמנו השקעות ישירות שלו בשוק ההון האמריקאי, וקנינו ניירות ערך זהים דרך הבורסה של לונדון. השתמשנו גם בכלי קיבול ישראליים. הפעולה הזו בלבד צמצמה את החשיפה שלו למס בארה"ב בעת פטירה ב-40%. הגברנו את החשיפה שלו למניות באפיקים פנסיוניים פטורים ממס וצמצמנו את החשיפה באפיקים שכן חייבים במס. בנוסף, טיפלנו בדו"חות מס ההכנסה שלו 7 שנים אחורה – וגילינו שהוא זכאי להחזרים רבים.

"אלו הן רק חלק מהפעולות שביצענו. בשורה התחתונה – מעבר לכך שחסכנו לו מאות אלפי שקלים, התחלנו לתכנן עבורו את ההעברה הבין דורית. כלומר, לדאוג לילדיו ולנכדיו הוא ממש נדהם לגלות שזה אפשרי. אחרי שנה כל משפחתו עברה לקבל שירותים מאיתנו".

שוקרון מוסיף כי, "היכולת להגיע לרזולוציות מאוד גבוהות של דיוק, מספקת את התוצאות הטובות ביותר, ומגיעה בעיקר עקב הסנכרון שמתבצע דרך המחלקות ותחומי המחקר והעבודה שלנו. הערך המרכזי הוא האפשרות לקבל מומחים אמיתיים בשלל תחומים תחת קורת גג אחת".

"בסופו של דבר", מסכם שוקרון, "לניהול הון יש חשיבות גבוהה מאוד, אך כדי למקסם אותו חייבים לדאוג להרבה מאוד פרטים. ניהול העושר דורש התמחויות בהרבה מאוד תחומים, ואת המעטפת הזו אנחנו נותנים ללקוח שמגיע לבנצ'מרק. מהרגע שהוא נכנס לפה הוא יודע שיש מי שדואג לאינטרסים שלו, להגדלת העושר שלו – ולחיסכון עבורו ועבור הדורות הבאים".

מעוניינים לקבוע שיחה עם מנהל השקעות בכיר?
*לבעלי הון עצמי מעל 1 מיליון ש"ח נזיל
השאירו פרטים >>>

"אין באמור במסמך זה ו/או בכל המלצה אחרת שניתנה לכם על ידי בנצ'מרק ניהול אסטרטגי בע"מ, בנצ'מרק שירותים פיננסיים סוכנות לביטוח פנסיוני (2018) בע"מ ו/או כל מי מטעמן כדי להיחשב ו/או לבוא במקום ייעוץ לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, התשנ"ה-1995 (להלן "החוק"), ו/או כפניה בהצעה למתן שירותים לפי החוק, ובכלל האמור לא מדובר והסוכנות אינה עוסקת בייעוץ השקעות, ניהול תיקי השקעות או שיווק השקעות כמשמעם בחוק. האמור במסמך זה לא ייקרא כמתן ייעוץ לגבי תמהיל ו/או מדיניות ההשקעה כמשמעו בחוק."

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו