יום חמישי

|

י״ח באדר ב׳ תשפ״ד

|

28.03.2024
תוכן פרסומי

גרין הילס: תוכנית מוסדרת למשקיעים קטנים בדרך לרווח של כ- 420,000 ₪ בטווח של שנים ספורות

פרויקט "גרין הילס" מציע למשקיעים קרקעות של 100 מ"ר בהליכי הפשרה מתקדמים. בשלב הראשון משלמים על הקרקע סכום של 180 אלף ש"ח בלבד (עם תנאי מימון מעולים) אשר יקנו בהמשך, לפי הצפי זכות ל-בניית דירה בשווי של כ- 600,000 ₪ ליד קרני שומרון (בעת קבלת האישורים הסופיים). כך נראית השקעה אקסקלוסיבית למשקיעים עם קצת סבלנות
שראל סופר
|

שתפו:

השקעה של כ-180 אלף שקל, עם זכות עתידיות לבניית דירה חדשה למשקיע? זה מה שמשקיעים ישראלים משיגים בעסקאות נדל"ן חכמות מעבר לקו הירוק ורק 10 דקות מכפר סבא. מדובר בקרקע להשקעה בפרויקט גרין הילס – שכונה פרטית ירוקה ומרווחת המתוכננת לקום בסמוך לקרני שומרון, עם פיתוח אקסקלוסיבי ומשדורג המותאם לקהל היעד שלנו.

בסכום השקעה של 180 אלף שקל, ניתן לקבל קרקע פרטית בגודל 100 מ"ר בהליכי הפשרה מתקדמים. בהמשך, לפי הצפי הקרקע הזו תניב למשקיעים זכות ל-בניית דירה בעתיד, שהשווי המוערך שלו מגיע לכ-600,000 ₪ . כלומר, רווח של כ-420,000 ₪ בתוך שנים ספורות.

זה גם הזמן להזכיר את היתרון המיוחד של המיקום – אין צורך לשלם היטל השבחה. זאת, בעוד שבהשקעה בתוך הקו הירוק, היטל זה נוגס כ-50% מהרווח של המשקיעים.

בגובה של 340 מטר, עם נוף מרהיב

שכונת גרין הילס מיועדת לתושבי חוץ, ואמורה לכלול כ-300 יחידות דיור בנוף עוצר נשימה, בין גבעות ירוקות ובגובה של 340 מטר מעל פני הים, המספק שפע של אוויר צח ותצפית למרחקים. השכונה מתוכננת לקום על רכס הרים בקרני שומרון, במיקום אסטרטגי במיוחד במזרח גוש דן.

מרחקי הנסיעה הם 15 דקות מצומת מורשה, 35 דקות מתל אביב, ו-10 דקות בלבד מכפר סבא. בקרני שומרון עתיד לקום מרכז מסחר, בילוי ועסקים – שיספק לתושבי השכונה החדשה את כל מה שדרוש להם.

מתעניינים בהשקעה בפרויקט גרין הילס?
השאירו פרטים >>

"תהליך מהיר ברמת ודאות גבוהה"

בשלב זה, נדרשים המשקיעים לשלם אך ורק על הקרקע, בעת קבלת רישום הזכויות ורישום המשכון. קיים כבר חוזה מול חברה מתכננת, שמתחייבת לקדם את התכנון לשכונה. לאחר שיושלם התכנון, יחזיק כל משקיע קרקע עם זכות לדירה בקרני שומרון.

במני גרופ, חברת הניהול המשווקת את פרויקט גרין הילס, מסבירים כי הדרך לאישור הסופי קצרה הרבה יותר מהמקובל בתוך הקו הירוק. "מאחר והתהליך שונה. ולכן נחסך זמן רב והרבה בירוקרטיה. התהליך מהיר הרבה יותר.

"השקעה שמותאמת ליכולת של המשקיע"

"הניסיון שלנו בקידום מתחמים מעבר לקו הירוק הינו משמעותי ביותר עבור המשקיעים שלנו. מדובר כאן בתוכנית מתקדמת עליה התקבלה החלטת ממשלה בעבר". מסבירים בחברת מני גרופ. בנוסף, יש לנו מגוון אדיר של אפשרויות מימון, כך שגם עם ההון העצמי של המשקיע נמוך, הוא יוכל ליהנות מהשקעה בטוחה המותאמת ליכולות שלו עם פוטנציאל השבחה עצום.

"בסופו של יום, כל המשקיעים רוצים השקעה בטוחה וברמת סיכון נמוכה, שתניב להם את הרווח המקסימלי האפשרי. בהשקעה בפרויקט גרין הילס אפשר לממש את החלום הזה מהר יותר – וברמת ביטחון גבוהה יותר".

מתעניינים בהשקעה בפרויקט גרין הילס?
השאירו פרטים >>

*הקרקע אינה זמינה לבניה מיידית

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות במגוון תחומים. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה